Měsíční chvástačka - listopad

9v7k3ux1m5ed18g79f1wbq6n9pij4en4
Ahoj, ahoj :)
Tentokrát se přesně 30. listopadu hlásím s chvástačkou na tento měsíc... Zase tak úspěšná nebyla, ale přesto ty knihy stojí za zmínku :)

Takže jaké knihy jsem přečetla?
Celkově jsou pouze čtyři, ačkoliv jsem další dvě rozečetla... Na začátku listopadu jsem dočetla Sofiin svět od Josteina Gaardera (recenze tady, ale na fotkách ho nenajdete, protože jsem ho musela vrátit) a Čtyřka: Divergentní povídky (v angličtině od Veronicy Roth - recenze zde). Dále jsem také přečetla Der Besuch der alten Dame - povinnou četbu do němčiny, kterou na fotkách neuvidíte, protože ji mám ve škole. Ke konci listopadu jsem ještě stihla přečíst Solitare od Alice Oseman (recenze tady).


Následují knihy, které jsem si koupila.
Za listopad jsou to jenom dvě: Solitare, který jsem i přečetla a Esej o tragédii, který jsem teprve číst začala... Jinak ale úspěch, penízky šetřím :)

V listopadu jsem si taky tři knížky půjčila.
První, Artemise Fowla od Eoina Colfera, z jsem si přinesla z knihovny. Knihu Kočkám chutná kaviár jsem sehnala u babičky a Čtyřku: Divergentní povídky (recenze) jsem si půjčila od kamarádky...


Nesmím ale zapomenout na knihu, kterou jsem dostala od kamarády k narozeninám. Je to Polibek pro Annu od Stephanie Perkins :)


Celkem jsem přečetla 4 knihy, o počtu 1134 stran.

A co vy? Jak moc jste četli v listopadu a kolik knih jste si koupili?
Marky

Komentáře

  1. Až na tu červenou knížku jsou všechny na mém wishlistu. Teda až na polibek, ten už doma mám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom jsem chtěla jetště poznamenat, že jsem tě označila do TAGu u mě na blogu, tak pokud budeš mít chuť, můžeš ho vyplnit, ráda uvidím tvé odpovědi. :)

      Vymazat
    2. Ráda odpovím... Jinak Artemis Fowl je docela dobrá série - něco mezi fantasy a sci-fi :)

      Vymazat
  2. Ta Esej o tragédii mě začíná zajímat čím dál více. Četla jsem na ni už jednu recenzi - jak se ti to zatím líbí? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začátek byl trochu utahaný, ale líbí se mi styl psaní a teď to začíná být i napínavé... A o tajemnu, které hraje od začátku velkou roli, ani nemluvím... Jinak jako největší plus bych uvedla prostředí Na tokovou střední by snad chtěl každý :)

      Vymazat
  3. Esej o tragédii... všude o ní slyším chválu a líbí se mi už jen ta obálka, jak dlouho ještě vydržím odolávat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž si ji koupit! Honem! A nebo počkej na povánoční slevy, jak chceš, ale každopádně je to základ každé knihovny... Měl by být :)

      Vymazat
    2. Povánoční slevy? :D třeba ji dostanu od Ježíška :-) to by bylo krásné :-)

      Vymazat
  4. Skvělé přírůstky! Solitaire a Čtyřku Ti taaak závidím. Snad se poštěstí i mě a najdu je pod stromečkem :) Tvůj blog mě opravdu zaujal! Jak je možné, že jsem ho objevila až teď? :) Hodně štěstí a jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že je pod stromkem najdeš, jsou to skvělé knihy :) A myslím, že to bude tím, že jsem začala teprve v září a můj blog je ještě takové miminko... Díky za pochvalu :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.