Úsměv, prosím! | Radost je zdarma - druhý článek

Untitled 2
Zdravím vás opět já :)
Nika Roovy vymyslela podle mě úžasný projekt, který spočívá v radosti ze života. Probíhá tak, že si každý den napíšete tři věci, které vás potěšily. V týdenním shrnutí ještě přidáte předsevzetí na příští týden a zhodnotíte, jestli se vám ta předešlá podařila uskutečnit. Více se můžete dovědět v úvodním článku, já už radši začnu.


Seznam toho, co mě minulý týden potěšilo:
    St★rbucks meals♥
  • Pondělí, 17.11.
    • Odpočinula jsem si.
    • Dostala jsem knihu Esej o tragédii.
    • Začala jsem číst Solitare.
  • Úterý, 18.11.
    • Pomohla jsem kamarádce z úkolem z němčiny :)
    • Koupila jsem si horkou čokoládu.
    • Zapomněla jsem si doma klíče, takže jsem musela ke kamarádce :D (Proto ten úkol z němčiny...)
  • Středa, 19.11.
    • Dostala jsem od kamarádky hrst lentilek (jen tak ;)
    • K večeři jsme měli toasty.
    • Koukala jsem se na film...
  • Čtvrtek, 20.11.
    • Naučila jsem se nový druh náramků z gumiček.
    • Našla jsem německou píseň, která se dá zpívat!!! (klik)
    • Šla jsem brzo spát.
  • Pátek, 21.11.
    • Udělala jsem si skvělou svačinu.
    • Měla jsem volné odpoledne.
    • Koukla jsem se na další díl Sherlocka...
  • Sobota, 22.11.
    • Byla jsem v Národním divadle.
    • Byla jsem poprvé v životě v kavárně Slavie naproti Národnímu divadlu.
    • Měla jsem domácí pudink s borůvkami.
  • Neděle, 23.11.
    • Slavila jsem svoje narozeniny.
    • Byla jsem na první části třetího dílu Hunger Games: Síla vzdoru
    • Získala jsem pocit, že umím biologii na zítřejší čtvrtletku.

Předsevzetí na tento týden a jak se splnila:
  • Budu déle spát.
    • Ne, ne, ne! Jenom jeden den jsem šla spát v devět. Jsem nemožná... ani o víkendu se nevyspím...
  • Přečtu knihy, které jsem si nedávno koupila. (Ano, další knihy.)
    • Dvě knihy jsem dočetla a jednu začala... Docela úspěch :)
  • Napíšu test z německé biologie na jedničku.
    • Untitled
    • No, jelikož jsme ho psali až v pondělí, ještě nevím... Uvidíme.
  • Odpočinu si.
    • Na rozdíl od spánku jsem si odpočinula dost, což je docela zvláštní...
  • Nezapomenu na meme.
    • No, nezapomněla jsem, spíš se mi do nich nechtělo...
  • Nepůjdu do knihovny ani knihkupectví.
    • Byla jsem v knihkupectví dvakrát, ale nekoupila jsem si ani jednu knihu, protože jsem si záměrně nevzala peníze. (Knihkupectví je naše srazové místo s kamarádkou ;)
  • Budu se usmívat.
    • Překvapila jsem se. Ano!
  • Vstanu každý den o 5 minut dřív a budu cvičit. (Pořád na o zapomínám...)
    • Nula nula nic. :(
  • Vyrobit aspoň jeden dárek.
    • Tři!!!
Předsevzetí na příští týden:
    🎶.
  • Budu hrát na kytaru.
  • Napíšu aspoň čtyři články na blog a dopíšu rozepsané recenze na Sílu vzdoru (film), Solitare a Čtyřku.
  • Dostanu tu jedničku z biologie.
  • Budu se stále usmívat.
  • Vyspím se.
  • Budu cvičit!
  • :)

Omlouvám se za pozdní zveřejnění, ale smát se můžete i v úterý, ne? ;) 
Tak nezapomeňte, že radost je zdarma! :)
Marky

Komentáře