Co byste si měli přečíst příště?


Existuje spousta knih, které jsou naprosto skvělé, ale moc lidí je nezná. Zasloužily by si více šťastných čtenářů, kteří by je vychvalovali do nebes... Takže jsem pro vás dnes vybrala šest z nich a podle kvízu máte možnost zjistit, která by byla to pravé pro vás.




Knihy, které vám v kvízu mohly vyjít:
Dívka, která spadla z nebe - Goodreads
Devět dní - Goodreads, recenze
Ubulená hromádka štěstí - Goodreads, recenze
Píseň zimy - Goodreads, recenze
Tady končí svět - Goodreads, recenze
Harry Potter - Goodreads


Plánujete si přečíst knihu, která vám vyšla?
A pokud jste ji četli, líbila se vám?
Marky

Komentáře

  1. Skvělý kvíz :) Vyšla mi Píseň zimy a t jsem zrovna dočetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Devět dní - Zuzana Strachotová...vážně, to nemám ani v plánu číst

    OdpovědětVymazat
  3. Tady končí svět... Na tu knížku se určitě chystám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné. Vyšla mi Píseň zimy ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Prý bych si měla přečíst Devět dní. No nevím, jestli to opravdu v blízké době uskutečním, ale aspoň jsem si vybrala dort a viděla jsem jehňátko. :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha no tak to za tu určitě stálo :D A Devět dní vážně doporučuju - moc lidí tu knihu nezná, ale je to opravdu skrytý poklad :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.