Recenze v deseti slovech #8

Už poosmé jsem nastřádala dost knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. Tak už pojďme na ty knihy!


A Court of Thorns and Roses
(Sara J. Maas; hodnocení: 2/5)
Vůbec nechápu, co je na tom jedinečného. Nezáleželo mi na tom.

Bahnwärter Thiel
(Gerhart Hauptmann; hodnocení: 0,5/5)
Asi nikdy nepřijdu na chuť šílenému a zvracejícímu naturalismu staroněmecky.

Harry Potter a vězeň z Azkabanu
(J. K. Rowling; audiokniha; hodnocení: 5/5)
Tohle býval můj nejméně oblíbený, ale teď se mi zalíbil.

Médeia
(Euripidés; hodnocení: 2,5/5)
Antické tragédie obdivuji, ale tady se všechno stalo před prologem.

Měsíce
(Karel Toman; hodnocení: 3/5)
Nestěžuju si, jsou to fajn básničky - překvapivě snesitelná povinná četba.


Štěstí: nejkrásnější citáty
(Antoine de Saint-Exupéry; hodnocení: 4/5)
Na mě málo Malého prince, ale Exupéry má dokonalé citáty.

Pověsti z kraje pod Vladařem
(Dalibor Nesnídal; hodnocení: 2,5/5)
Na popsání nepotřebuji deset slov: bylo to pěkné a odpočinkové.

Muž, který sázel stromy
(Jean Giono; hodnocení: 5/5)
Krásné, zajímavé, motivující, k zamyšlení. Takhle má vypadat povídka, ne?

Harry Potter a Fénixův řád
(J. K. Rowling; audiokniha; hodnocení: 5/5)
Tohle jsou Vánoce. Miluju nenávidět Umbridgeovou. Můj nejoblíbenější díl! Always.

Bajky barda Beedleho
(J. K. Rowling; audiokniha; hodnocení: 4/5)
Audiokniha mých milovaných Bajek se vážně povedla, jsem moc spokojená.

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na Goodreads.
Marky

Komentáře

  1. Někdy deset slov opravdu stačí. :)) HP také miluju, Dvůr trnů a růží se mi líbil moc (třeba se ti zalíbí další díl) :)) a Médeia mě překvapivě bavila, i když je pravda, že vše podstatné se dozvídáme na začátku. Staroněmecký naturalismus, jako vážně?? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Všichni mě přesvědčují, že se mi Dvůr mlhy a hněvu bude líbit, tak doufám, že ano. Jojo, německá škola má svoje výhody :D

      Vymazat
  2. Ty jo, Karla Tomana bych si docela chtěla přečíst, ale zatím jsem se k tomu vůbec nedostala. :)

    A pětku HP jsem si o Vánoce taky užila. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to celkem fajn čtení :) A pětka HP k Vánocům zkrátka patří!

      Vymazat
  3. Boží, miluju tyhle recenze v pár slovech. Muže, který sázel stromy mám dlouho v plánu, snad tedy letos :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.