Realistický příběh o dospívání | Já a holka odvedle

Název v originále: A Short History of the Girl next Door
Autor: Jared Reck
Nakladatelství: YOLI
Žánr: YA, romantika
Série: -
Počet stran: 252
Čteno: 19. - 21. listopadu 2018, v češtině

Matt zná svou nejlepší kamarádku Tabby už patnáct let, vlastně celý svůj život. Jednoho dne si ale uvědomí, že ji má možná rád trochu jiným způsobem, než ona jeho. Najednou si začíná dělat hlavu se vším, od tepláků až po svačiny, a v hlavě má obrovský zmatek. Jenže Tabby se seznámí s Liamem a od Matta se pomalu oddaluje. Tohle ovšem není ta událost, která Mattův život otočí naruby...

Recenzi jsem napsala pro magazín Vaše Literatura, kde si ji také můžete přečíst.

Po které knize sáhnete, když hledáte dobrý odpočinek u čtení?
Marky

Komentáře

  1. Tahle kniha mě hodně pobavila. Trochu jsem v ní viděla svoje vlastní děti, nebo jsem si je jen možná chtěla projektovat. Nedávno se od nás odstěhoval syn, takže jsme zůstali s manželem sami. A já si připadám občas trochu jak pitomec. Člověk si neuvědomuje, jak výchova s dětmi funguje oboustranně. Mě třeba syn stihl založit Instagram, ale už mi nevysvětlil, jak napsat hashtag. Takže jsem chtěla nedávno dát svoje první selfíčko, ale musela mu volat, jak to vlastně udělám. :( :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.