Jak vypadají akce pro knižní blogery?



Minulý víkend se konala již tradiční blogerská merenda Albatrosmedia - akce, o které pravděpodobně věděl celý Instagram. Přesto bych ji v dnešním článku chtěla krátce představit, protože o těchto akcích se hodně mluví, ale většinou je to ve spojitosti se zážitky - na fakty. Jak tedy taková blogerská akce vypadá?



Merendy Albatrosmedia se už nějakou dobu konají ve VinCaffe, kde nás vždycky potěší vynikajícím občerstvením (tentokrát zvlášť chválím batch brew v hrnečku jako od babičky). Než se ale můžou všichni pustit do jídla, představují se knihy, které budou v následujícím čtvrtletí vycházet.



Každý bloger dostane složku s infolisty, kde jsou informace o jednotlivých knihách - například datum vydání, anotace, obálka a chvála ze zahraničních médií. U některých knih tam ale najdete třeba i ukázku nebo ilustrace. 


Knihy, které mě tentokrát nejvíc zaujaly, vidíte na fotce. Supernova a Dvě temné vládkyně jsou třetí díly mých oblíbených sérií. Holubice a had mě zaujal už při vydání v angličtině - jedná se o příběh čarodějnice a lovce čarodějnic. A Futurum je nová vítězná kniha v soutěži Hvězda inkoustu, přičemž dvě předchozí mě vážně nadchly.


Po představení jednotlivých knih dojde na rozdělování balíčků s dárky od sponzorů - tentokrát jsme dostali pár drobností s tématikou Harryho Pottera, protože jeho české vydání slaví 20 let. Tradičně už nás v balíčku čekala i reading copy knihy, která teprve vyjde. O Mlčící pacientku si můžete zasoutěžit na mém Instagramu.


Kromě toho jsem v balíčku měla ještě reading copy Bouřné vrány, což je skvělá fantasy, která vyjde v březnu. Všem vám ji moc doporučuji, ale protože jsem ji už četla, půjčila jsem ji kamarádce Sabče.


Dále si každý bloger může vybrat tři knihy z e-shopu Albatrosmedia a Ježíšek (rozuměj marketingové oddělení) mu jednu do balíčku přidá. Na mě se usmálo štěstí a dostala jsem Svět démonů, druhý díl Zlodějů dýmu. Jsem zvědavá, jak tahle fantasy série s několika vypravěči bude pokračovat!

A to už je k merendě snad úplně všechno - kdyby vás zajímalo více fotek, najdete je na Instagramu. A pokud jste zvědaví na více knih, o kterých jsme se tam dozvěděli, v brzké době se o nich určitě zmíním v jednom z dalších dílů podcastu Knihovory. Tak pečlivě posluchejte a určitě se dočkáte!


Kterou knihu byste si od Albatrosmedia přáli vy?
Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.