Přečteno za březen 2020


V únrou jsem přečetla celkem 7 knih a poslechla si 4 audioknihy - a všechno to buď odpadlo naprosto skvěle, nebo mě kniha naopak vůbec nezaujala. V dnešním dílu podcastu Knihovory se proto můžete těšit na spoustu chvály, ale taky kritiky. V celém článku pak najdete moje největší doporučení za uplynulý měsíc.

Mým březnovým tipem jsou jednoznačně cestopisy! Ať už se bavíme o titulu Dominika na cestě Jižní Amerikou nebo o toulkách Ladislava Zibury, tyhle příběhy vám stoprocentně zvednou náladu! A pokud toužíte po tom uniknout do fantasy světů, určitě se pobavíte u našeho nejnovějšího HumbookTipu: Holubice a had. Pokud máte chuť na něco vážnějšíhom, můžu za sebe doporučit YA contemporary Co jsme si nikdy neřekli... A více doporučení už najdete v samotném podcastu:



Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 

Která kniha se v březnu líbila nejvíce vám?
Marky

Komentáře

  1. Holubice a had ma zaujala, už som na knihu kukala medzi novinkami a má krásnu obálku, tak snáď aj obsah bude stáť za to. Ja som v marci stihla prečítať šesť kníh, z toho jednu odbornú do školy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obsah je možná ještě lepší než obálka ;) A skvělé, moc gratuluji!

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.