10 knih, které si MUSÍM přečíst v roce 2022

Jak už se stalo tradicí, s dalším přelomem roku je tu i další čtecí plán. V dnešní epizodě podcastu Knihovory mluvím o deseti knihách, které bych si už ale vážně měla v příštím roce konečně přečíst.V tomto článku budu taky seznam průběžně aktualizovat, a tak u přečtených knih najdete vždycky .

10 knih, které si MUSÍM přečíst v roce 2022:
  1. Kirké (Madeleine Miller)
  2. Rozhovory s přáteli (Sally Rooney)
  3. Devátý spolek (Leigh Bardugo)
  4. Jane Eyre (Charlotte Brontë)
  5. The Waves (Virginia Woolf)
  6. Milosrdné přízraky (April Genevieve Tucholke)
  7. Kniha politiky (Sam Atkinson)
  8. Zmizelé dívky (Lauren Oliver)
  9. Autoboyography (Christina Lauren)
  10. Anna ze Zeleného domu (L. M. Montgomery)
Aktuální skóre: 4/10
Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Jane Eyre a Anne from the Green Gables opravdu doporučuji! :)
    Přeji krásný vstup do nového roku, hodně knížek, výletů, radosti! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně doporučuji Zmizelé dívky, to jsem měla přečtené snad za 2 dny a bylo to velmi čtivé, zajímavý příběh byl i Devátý spolek. Já nejraději čtu, když jsem na dovolené, tam je na to alespoň klid a i nálada, jinak je času na čtení bohužel pramálo. Nicméně jste mě nalákala knihou Anna ze Zeleného domu, to jsem slyšela z více stran, že je to dobré.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.