Deset nejlepších knih roku 2021


V roce 2021 jsem přečetla celkem 150 knížek. Pro vás jsem ale vybrala svých top 10, které bych doporučila za každé situace, přidala jsem si je na svůj seznam oblíbených knih... A vůbec, dala bych za ně ruku do ohně. Najdete tu fantasy, historický román, zamilované příběhy, literaturu faktu i klasickou Young Adult. Takže se rozhodně máte na co těšit!

Můj podcast můžete podpořit na Herohero, kde najdete každý týden jednu epizodu navíc.
Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  1. Všechny stránky Amélie
  2. Svědectví o životě v KLDR
  3. Instant Karma
  4. Místa, kde jsem plakala
  5. Dámský gambit
  6. Kouzla rodu Thornů
  7. Smrt před branami
  8. Run, rebel
  9. Pravidla pro holky
  10. Call It What You Want (Říkej tomu, jak chceš)
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře