Blogspirace #2 - Citáty

Pr3g04h0vanzurguavr8cbsjx72p664p

Blogspirace je meme z dílny GrowingUp YA a saz101, cílem je vytvořit inspiraci pro ostatní blogery, čtenáře a spisovatele :) V tomto článku najdete různé citáty spojené se čtením... Doufám, že i budou rozumět ti, kteří neumí tak dobře anglicky.

Kanvas App - #reading #books #quotes typinqthinqs | via Tumblr
Tenhle citát je sice docela známý, ale ve spojitosti s obrázkem hořící knihy mě velmi zaujal...

Na knihu Hledání Aljašky od Johna Greena se chystám už docela dlouho - tenhle citát byl první zmínka, kterou jsem o ní slyšela.

Můj nejoblíbenější citát z trilogie Divergence od Veronicy Roth.

"Pokaždé, když otevřete knihu a přečtete ji, usměje se strom, protože ví, že po smrti existuje život." ... krásné.

Na Pýchu a předsudek mi nikdo nesmí ani sáhnout!

Ne. Hvězdy nám nepřály jsem si nemohla odpustit. A protože jsem nedokázala vybrat jeden citát, musela jsem do jednoho obrázku zahrnout všechny.

Beautiful quote
A na závěr: "Trvá dvakrát tak dlouho se dát dohromady než se zhroutit." Finnick Odair

Omlouvám se za případné nepřesné překlady... většina vět zní podle mě v angličtině líp.
Jaké citáty máte rádi vy?
Marky
P.S. Zdroje obrázků

Komentáře