Když se knihomolka zblázní | Selekce - Fotogalerie a citáty


Ano. Včera odpoledne jsem se zbláznila, vzala svůj starý digitální foťák a rozhodla se nafotit nějaké fotky k recenzi. Nakonec mi jich ucházejících vyšlo osm, což mi pro recenzi přišlo moc. Tak je tu máte ve speciálním článku. A protože naplnit článek jenom osmi fotkami mi přišlo málo, přidala jsem i nějaké citáty z knihy, protagonistky tohoto focení - Selekce (od Kiery Cass). Hezké čtení :)



(Připravily mi temně modrou róbu s odstíny fialové. Na bocích byla zúžená a vzadu mi vějířovitě splývala ve vlnách hebkého saténu. Nemohla jsem uvěřit, že se dotýkám něčeho tak skvostného. ~ oficiální překlad)

 
Ta mašlička je moje oblíbená sponka do vlasů :3

 It stops you from being awesome. Asdfghjkl


 
Nejlepší citáty z knihy...

Takhle si představuju nedělní odpoledne. Sluchátka (hudba) a kniha... Ještě chybí čaj a deka a vše by bylo ideální :)

Tugging My Ear | via Tumblr
(Tahám se za ucho. Kdykoliv. ~ oficiální překlad)
 
A nakonec komplet - kniha, záložka a obal...

Doufám, že se vám tento neobvyklý článek líbil... Možná bych mohla nafotit i něco dalšího? Třeba ten Halloweenský speciál?
Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.