Můj milovaný časopis. | Hřejivá výzva 6 aneb jak se mohla událost včerejšího dne vyvinout jinak?

UntitledVčera jsem neodolala a koupila si ten dívčí časopis, co je vždycky tak krásně barevný. Ano, přesně ten, co je psaný pro patnáctky a čtou ho šesťačky. Doma jsem ho hned otevřela a začala číst. Jak jsem si tak klidně listovala tím komickým časopisem a poslouchala písničky Reginy Spektor, najednou mě zaujala neobvykle nebarevná stránka bez fotografií.

Každý den se nám dějí věci, které jen tak přelétneme pohledem, nebo si jich ani nevšimneme. Jak byste reagovali vy? Zkuste náš kvíz a zjistěte o sobě opět něco více.


Blá, blá, blá. To jsou ale kecy... No, nakonec, proč to nezkusit? Aspoň jim dokážu, že je to blbost, když mi to nevyjde...

1) Jdete po chodníku, ale zakopnete a vysypou se vám z tašky důležité papíry. 

Prý důležité papíry... Jako kdybych nějaké měla. Ach bože!

a) Zvednete se, seberete je, zadržíte slzy a odejdete. Příliš praktické.
b) Budete chvíli teatrálně ležet, třeba někoho zaujmete a on vám pomůže. Jsem barbína?
c) Počkáte na přílet mimozemšťanů. Co je tohleto za kraviny? No nic, tak asi áčko.

2) Staré paní utíká pes. Jak zareagujete? Jééééé!
a) Poběžíte ho chytit. Copak jsem rychlejší než on?
b) Řeknete té paní, ať za ním neběhá, protože ho stejně nechytí. Zas tak blbá nejsem.
c) Zavoláte matce, ať ho přijde chytit. Tak určitě. Tak zase áčko.

Co je tohleto za otázky? Připadá to snad někomu normální?

3) Upadnete ze schodů a zachytí vás okolo jdoucí krásný kluk. Co uděláte?

Mě tak určitě někdo chytí. ještě mi podrazí nohy a ukradne kabelku. Ts.

a) Mile se na něj usmějete, poděkujete a zkusíte se s ním seznámit. Jako kdyby o to stál!
b) Vyzvracíte se mu do náruče. What the? To nedává smysl!
c) Budete na něj koukat a sledovat, co udělá dál. Nanynka šla do zelí. Zase áčko.

Na to už nemám nervy, otázky 4-13 stejně nebudou o nic lepší a všude dávám áčko. Tak se mrknu co mi vyšlo, když už jsem s touhle blbostí ztratila tolik času.

Převážně a): Výborně! S každou situací si umíte poradit! Jen tak dál! Nezdráhejte se používat své tajné dívčí zbraně. Zkuste třeba oční linky od firmy QWERTY! Uvidíte, že vám pomohou podtrhnout vaši přirozenou krásu, kterou můžete použít v situacích, kdy si nevíte rady.

Super, ještě do toho strčte reklamu a katastrofa je kompletní. To si zas příště nějaký časopis koupím.

~~~

Zpátky do reality: Ve skutečnosti ten časopis dostala kamarádka od sestřenky z Německa, aby se naučila další slovíčka. A ten test nebyl ani na tak hloupé téma, ani s tak hloupými otázkami. Ale měli jste vidět kamarádku, když ten kvíz dodělala. Vyšlo jí, že si na kluka ještě pár let počká, přičemž je už rok zadaná. Zuřila mi do telefonu... no hrůza. Pak jsem jí doporučila, ať se podívá na poslední stranu. Samozřejmě tam stálo: "Všechny kvízy a věštby slouží pouze k zábavnímu účelu. Nemusí se shodovat s realitou." A k čemu že tenhle článek vlastně sloužil? Chtěla jsem vám připomenout, že některé věci člověk v životě nepotřebuje. Možná, že kdyby nebyla taková naivka, nezalehly by mi z ní uši. Možná, že kdyby sestřenka měla rozum, dovezla by jí tričko nebo lesk na rty. Možná, že kdybych měla pořádný článek na toto téma, nezatěžovala bych vás takovými blbostmi. A možná, že kdybych se nemusela jít učit zeměpis a psát čtenářský deník, místo tohohle článku byste tu našli recenzi na Selekci. 
Možná, že tahle půlhodina byla ztráta času. 
Ne možná. 
Určitě.
Marky


Komentáře

  1. Ten kvíz se opravdu povedl :D Sem se docela pobavila, protože podobných kvízů je...
    Ale ten závěr? Řekla bych že je tam trochu navíc, ale nevadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná máš pravdu... ale potřebovala jsem to nějak hodit do tématu a psát jiný článek se mi už nechtělo... Jinak díky za odkaz na tu kočičí kavárnu, je to sice dost daleko, ale za tu cestu mi stojí :) A ten kvíz byl tak trochu emocionální výlev, takže jsem ráda, že se ti líbil ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.