Pouze dialogy, prosím! | Dva v jednom. | Hřejivá výzva 4

 Life
Mám v sobě vlastně dvě osobnosti. Jedna moje polovina je racionálně myslící seriózní studentka, druhá  kreativní a zasněná duše. Jak by to asi dopadlo, kdyby si ty dvě poloviny povídaly?
Ahoj, co děláš?


Nazdárek... nic zvláštního. Žiju. Co ty?

Referát do občanky... Je to hrůza.

Tak proč ho děláš, když tě nebaví?

No asi abych měla dobrou známku z občanky... Ty bys to neudělala?

Ne, proč? Vždyť jsi chytrá, to nemusíš nikomu dokazovat tím, že budeš psát dokonalé referáty o něčem, co tě nebaví a nezajímá!

No tak na tom se asi neshodneme. Co že to vlastně děláš ty?

Ach bože, pořád stejná. Napsala jsem ti to před několika minutami.

Vážně? Já zapomněla. 

To jsem si všimla. Napsala jsem, že žiju.

A nějak přesněji to popsat nejde?

Jde, ale tebe to přece nezajímá. Děláš referát z občanky.

No tak se hned neurážej. Víš, že je to důležité.

No tak to teda nevím. Pro mně je důležitější mít radost ze života než se babrat s něčím takovým.

No, tak pro mě ne. Ale prosím tě, přestaňme se už hádat.

No, moje věc to není, to je fakt. A jen tak mimochodem kreslím.

Aha, a co kreslíš?

Úkol do výtvarky.

No tak vidíš, a pak že úkoly nejsou důležité!!!

To dělám, protože mě to baví. A jen tak pro tvou informaci - z výtvarky mám dvojku.

Jak to? Zrovna ty! Vždyť jsi nejlepší ze všech tam!!

Život je nefér. Ale stojí za to.

To si nemyslím.

...

Proč tři tečky?

Řekla jsi, že se nechceš hádat, vzpomínáš?

Ale jistě!

Tak já asi jdu, tahle konzervace se vyvíjí poněkud zvláštním směrem.

Vždycky utečeš.

Já neutíkám, jenom zavřu kartu s názvem Facebook.

To vyjde nastejno. Nevíš, kde se dají najít informace o poslanecké sněmovně?

To se ptáš MNĚ???

Ano, tebe.
...

Co jsem zase řekla špatně?

Já nejsem ten typ člověka, který by ti mohl pomoct, vzpomínáš? Jsem kreativní snílek, se kterým se navenek kamarádíš ale v hloubi duše jím pohrdáš. A ty se mně zeptáš na poslaneckou sněmovnu.

No tak! To není pravda! Mám tě ráda!

Vážně? Tak to jsem si nějak nevšimla.

Přestaň.

Hele, běž si dělat tu tvojí životně důležitou poslaneckou sněmovnu.

Ach bože, s tebou je taky domluva!

Copak mluvím čínsky?

Ach jo. Říká se svoji.

...

No dobře, prosím mír.

Je to na tobě. Já si ostatních lidí kolem sebe všímám!

Vážně? A kdy jsme byly naposledy venku?

Už dva měsíce ti posílám SMS typu: Nemáš čas?

(zobrazeno)

A ty vždycky odpovíš, že se musíš učit.

Když ty taky nemáš žádné zájmy.

To by ses divila...

To asi jo.

... Ty jsi nenapravitelná.

To ty taky.

Já vím.

(zobrazeno)


Jak na vás působil dialog mně se mnou? Zní to celé trochu komicky, ale byl to impulsivní článek. Dostala jsem nápad, a tak jsem ho sepsala...
Pěknou sobotu,
Marky
P.S. Moc díky Iris Virág za opravu ;)

Komentáře

  1. Líbí se mi to. Je hezké vidět, jak se v každém ty dvě osobnosti lámou jinak.
    Přes víkend jsem vymyslela podobnou story, tak snad si nebudeš myslet, že jsem námět na svůj čtvrtý úkol do výzvy okopírovala od tebe.
    PS. V okamžiku, kdy se tvé dvě poloviny chytly kvůli jazykové správnosti, by bylo správně slovo "svoji", jelikož přivlastňuješ podmětu. :-) Promiň, na gramatiku jsem já hrozná (a pak sama vyseknu hrubku jak prase :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za zhodnocení :) Jsem ráda, že jsi dostala stejný nápad... A s tou gramatikou máš pravdu, nevšimla jsem si toho... Jdu opravit tvoji na svoji ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.