Radost je zdarma - první článek

Untitled 2
Zdravím vás opět já :)
Nika Roovy vymyslela podle mě úžasný projkt, který spočívá v radosti ze života. Probíhá tak, že si každý den napíšete tři věci, které vás potěšily. V týdenním shrnutí ještě přidáte předsevzetí na příští týden a zhodnotíte, jestli se vám ta předešlá podařila uskutečnit. Více se můžete dovědět v úvodním článku, já už radši začnu.

Seznam toho, co mě minulý týden potěšilo:
  • Pondělí, 10.11.
    • Zapálila jsem si svíčku.
    • Dosáhla jsem toho, že nepůjdu do kina na horor.
    • Vyspala jsem se. (Po dlouhé době...)
  • Úterý, 11.11.
    • Navěsila jsem si náušnice na stojan, který jsem dostala k narozeninám.
    • Udělala jsem úkol na angličtinu.
    • Koupila jsem si sukni.
  • Středa, 12.11.
    • Byla jsem do pěti hodin ve škole na Dni otevřených dveří.
    • Koukala jsem se na film, protože jsem neměla úkoly.
    • Vyfotila jsem fotku, na které nevypadám příšerně. (Ale přesto ji se m nedám :D)
  • Čtvrtek, 13.11.
    • Dostala jsem 1 z chemie.
    • Našla jsem úžasnou písničku: (klik)
    • Na tancích jsem si nezpůsobila ani jednu modřinu.
  • Pátek, 14.11.
    • Koupila jsem si FROGURT.
    • Dopsala jsem recenzi na Sofiin svět.
    • Naučila jsem se akordy na Say Something.
  • Sobota, 15.11.
    • Napsala jsem Saturday supposing.
    • Udělala jsem nějaké úkoly.
    • Dívala jsem se na Hercula Poirota ♥
  • Neděle, 16.11.
    • Byla jsem navštívit babičku.
    • Zkoušela jsem karaoke před více než čtyřmi lidmi :D
    • Pila jsem dětské šampaňské (Bublinky nepiju nikdy, nikdy, NIKDY, takže zázrak!!!)

Předsevzetí na příští týden:
  • Budu déle spát.
  • Přečtu knihy, které jsem si nedávno koupila. (Ano, další knihy.)
  • Napíšu test z německé biologie na jedničku.
  • Odpočinu si.
  • Nezapomenu na meme.
  • Nepůjdu do knihovny ani knihkupectví.
  • Budu se usmívat.
  • Vstanu každý den o 5 minut dřív a budu cvičit. (Pořád na o zapomínám...)
  • Vyrobit aspoň jeden dárek.
Nejspíš se skoro nic z toho nesplní, ale hlavní je, že budu mít příští pondělí radost a s úsměvem napíšu další článek...
Tak nezapomeňte, že radost je zdarma! :)
Marky

Komentáře

  1. Tenhle projekt je super, vážně se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý projekt, každodenní drobné radosti jsou důležité! :) Hned bych se zapojila, ale už teď mám rozjetých projektů až moc a k tomu ještě plnou hlavu nápadů :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.