Teaser Tuesday #3

Toto meme vyšlo z dílny  Should Be Reading, v česku ho zavedla Syki.

O co jde:
  • Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
  • Otevři ji na náhodné stránce.
  • Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
  • NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
  • Sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci tuhle knihu přidat do své „to-read“ záložky.



Název: Solitare
Název v originále: Solitare
Autor: Alice Oseman
Nakladatelství: CooBoo
Žánr: YA
Počet stran: 338
Anotace: Pokud by vás to napadlo, tak tohle není žádná love story. Jmenuju se Tori Springová. Ráda spím a ráda bloguju. Minulý rok – před tím vším, co se stalo s Charliem, a předtím, než jsem se musela vypořádat s maturitou a přihláškou na vysokou a faktem, že jednoho dne opravdu budu muset začít s lidmi mluvit – jsem měla kamarády. Všechno bylo úplně jinak, řekla bych, ale to teď skončilo. Teď je tady Solitaire. A Michael Holden. Vím, o co se Solitaire pokouší, a Michael Holden je mi ukradenej. Fakt jo. Solitaire je výborný debut devatenáctileté Alice Osemanové, ideální pro všechny, kteří se nadchli pro příběhy Johna Greena či Rainbow Rowellové. Její hlavní hrdinka Tori je cynická až do morku kostí a autentická středoškolačka stejně jako její autorka.
Tohle není žádná love story...

Pro případ, že žijete v jeskyni, nechodíte do školy, nebo jste prostě zabednění, vám to vysvětlím.

"Panebože, tyhle počítače jsou tak starý, že by to mělo bejt trestně stíhaný."


P.S.Solitare jsem začala číst a připadá mi dokonalé :))
Marky

Komentáře

  1. Tohle je super projekt, možná se taky zapojím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A označila jsem tě do TAG, který jsem na českých blozích ještě neviděla - EMOJI book tag. Kdyby ses chtěla zapojit, budu ráda. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.