Speciální unboxing #19


Ahojky!
Tentokrát mám pro vás speciální unboxing z nové spolupráce se společností Presco Group. Tohle nakladatelství se specializuje především na knížky pro děti, ale z jejich dílny pochází také skvělé diáře a papírnické potřeby. Pojďme se tedy společně podívat na jejich výrobky, kterým jsem neodolala já.


Ještě než se pustíme do obsahu balíku, který jsem od Presco Group dostala, musím jim moc pochválit skvělé balení. Nic se cestou neponičilo a jako bonus jsem dostala spoustu bublinkové fólie zdarma (Co jsem asi ten večer dělala místo čtení?)...


Tady už vidíte náhled dovnitř balíku.
  
Jako první na mě vykoukla čokoláda a milý osobní vzkaz od paní, se kterou jsem se na spolupráci domlouvala. Nevím, která z těch dvou věcí mi udělala větší radost, protože čokoláda je to nejlepší na světě (tedy kromě knih, pochopitelně) a osobní vzkaz jsem zatím nikdy předtím ke spolupráci nedostala!

Pak následovaly omalovánky, na které jsem se moc těšila. Původně jsem chtěla s tímhle článkem počkat, než stihnu nějaké stránky vybarvit, ale protože se k tomu pravděpodobně hned tak nedostanu a nechci je odfláknout, raději vám je ukážu ještě zářící novotou.

Jako první se podíváme do omalovánek Alenka v Říši divů inspirovaných knihou Lewise Carrola. Filmová adaptace patří mezi mé nejoblíbenější filmy vůbec, takže jsem se na omalovánky moc těšila.

Na začátku si můžete o Alence něco přečíst.

Pak následuje velká spousta omalovánek.


A na konci vás čeká velký plakát, kterýsi můžete vybarvit!


Omalovánky Sněhurka jsou vystavěné podobně.

Nejdřív si můžete přečíst pohádku.

Pak vás čeká spousta stránek k vybarvení.

A na poslední stránce se opět schovává plakát.


Kromě omalovánek na mě v balíku ovšem čekalo ještě pár dalších skvělých drobností!

Jako první krásná plátěná taška mým milovaným motivem Malého prince.

Se stejným motivem jsem se setkala i na nástěnném kalendáři na rok 2017.

Na zadní straně vidíte všechny obrázky na celý rok.

Na začátku najdete ještě kalendář na konec roku 2016.

A potom už následuje samotný kalendář v moc krásném zpracování!

Vespod balíku na mě čekal ještě katalog nakladatelství.

A tady už vidíte celý obsah balíku. Ještě jednou moc děkuji společnosti Presco Group za jeho zaslání a těším se na večery s omalovánkami.

Vy si produkty můžete pořídit na jejich stránkách:

Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.