Sváteční read-a-thon | TBR


Ahojky!
Ada si po dlouhé doběvymyslela read-a-thon, do kterého se i já časově stihnu zapojit - dokonce si ho trochu prodloužím. Její čtecí maraton potrvá pouze 24 hodin, a to 17. listopadu. Já mám ale volno i v pátek, takže budu číst ode dneška, tedy od 16. do 20. listopadu. Pokud se přidáte, budu moc ráda. A teď už ke knihám, které bych si ráda přečetla...


357295816096824Dočíst

Na své "currently-reading" poličce na Goodreads mám momentálně tři knihy, z nichž dvě bych ráda dočetla. Jako první snad přijde na řadu A Court of Thorns and Roses od S. J. Maas. Tuhle knihu všichni opěvují, ale já se nemůžu dostat přes její první stránky - po několika týdnech jsem dospěla ke straně 100. Druhá kniha, na kterou se chystám, je z povinné četby - jde o Evžena Oněgina od A. S. Puškina. Tohle čtení mi jde celkem pomalu, takže se pokusím ho sfouknout co nejvíc, protože termín odevzdání čtenářského deníku se kvapem blíží...


2895163323519340Přečíst

Téhle číásti bych měla říkat spíš rozečíst, protože zase tolik času na čtení mít řece jen nebudu, ale protože jsem optimistka, zase se přecením... Každopádně tu mám pár knih, ze kterých budu vybírat pokud dočtu první dvě. Jako první přijde určitě Silber: Das dritte Buch der Träume od Kerstin Gier, protože se mi už nechce čekat na překlad. Poté se nejspíš vrhnu na druhý díl série od Eriky Johansen z názvem Tažení do Tearlingu. Tuhle knížku jsem dostala k narozeninám a nemůžu se dočkat další várky intrik!

A pokud se mi z nějakého důvodu bude chtít číst ještě něco jiného, budu nejspíš vybírat z těchto kousků:


26851201172346582582395922708020

Co se tento víkend chystáte číst vy?
(Ne)Doporučujete mi některou z knih v mém výběru?
Marky

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Nepředpokládám, že to přečtu všechno... ale třeba ano! :D

      Vymazat
  2. No pěkně sis toho naložila, budu ti držet palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se účastním. Dvůr trnů a růží tu na mě také čeká, měla bych se do něj brzy pustit.
    Držím palce, ať přečteš co nejvíce! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti palce! :) A thousand pieces of you má naprosto dokonalou obálku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Druhý a třetí díl mají dokonce ješte lepší! :D

      Vymazat
  5. Tak doufám, že jsi to všechno s přehledem zvládla. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky právě čtu Dvůr a vůbec mi to teda nepřijde jako nějaký skvost. Nějak jsem nepochopila, proč je to tak opěvováno:D
    A Dárek z pravé lásky jsem četla loni a celkem se mi to líbilo, taková příjemná oddechovka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to nepřišlo tak úžasné, nic extra...
      Snad se bude líbit i mně ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.