Destrukční deník #25


Opět jsem si pro vás přichystala pár stránek ze svého anglického Destrukčního deníku. Vím, že už tyhle články skoro nikdo nepublikuje, ale já to chci zkrátka dotáhnout do konce - tedy aspoň do konce tohohle deníku... Tentokrát jsem nafotila samé své povedené stránky, i když mi bohužel světlo nepřálo. Tak se pojďme povídat na výsledky!
Nějak jsem zapomněla "nakousnout" stránku, tak burger zůstal neporušen.

Možná jsem to kreslila u stolu, ale linky jsou tak křivé, že to tak možná vypadá.

Detailů není nikdy dost...

Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších stránek vůbec, jsem na ní fakt hrdá!

Tuto dvoustranu jsem si šetřila hodně dlouho a kreslení jsem si vážně užila.

Pár detailů pro ilustraci...

Proč na každé druhé stránce používám texty písní Eda Sheerana? Můžete hádat jednou.

Hledání čím dál tím kratších citátů o duze se ukázalo být nelehkým úkolem, ale bavilo mě to, stejně jako obtiskování bramborového razítka.

A podle mně to vypadá vážně dobře.

I tenhle úkol jsem si šetřila, protože jsem věděla, že mě bude bavit - a povedlo se!

Není nad zahradnické katalogy...

Jaká stránka se vám nejvíc líbí?
Mějte se krásně!
Marky

Komentáře

  1. Možná už je těchto článků méně, ale mě jednoduše baví :) Hlavně když jsou ty stránky takhle povedené :) Pěkně jsi si s nimi pohrála :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně nádherné. Baví mě sledovat, jak se se stejným úkolem každý popasuje úplně jinak. :) Nejde říct, která strana je nejhezčí, krásné jsou všechny. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky to ráda sleduji - třeba na Pinterestu :)

      Vymazat
  3. Tu stránku, která se má rozkousat, jsem si já osobně celkem vychutnala. :D Nakreslila jsem tam růžový donut, něčím to posypala a fakt si kousla. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny stranky jsou super, ale zejména ta s černobílými ornamenty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Mandaly a zentangle mě teď hodně baví :)

      Vymazat
  5. Máš to nádherný, a taky se mi líbí tvůj lak na nehtech! :D A máš krásné písmo. Jsem ráda, že tyhle články pořád publikuješ, vždycky se na ně těším, protože knižní recenze se mi špatně komentují a tak o mně jako o čtenářce svého blogu asi vůbec nevíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, ten lak mám nově :) To nevadí, že nekomentuješ, vím, že tu jsi, a jsem za to moc ráda ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.