Přání krásných Vánoc | Omalovánkománie #8

  

Přeji všem krásný vánoční čas!
A aby tenhle článek neměl dva řádky, přidám sem své dovybarvené mandaly, které jsem dostala k Vánocům minulý rok. Snad se vám budou líbit, některé jsou dokonce i velmi vánoční...

Tohle jsou dvě moje základní barevné kombinace, které v omalovánkách používám vždycky.


 
Tyhle dvě kombinace se mi moc nelíbí, byly to tak trochu experimenty.



Tohle mi hrozně připomíná Ledové království...

 


Zkoušela jsem i pastelky, ale s výsledkem moc spokojená nejsem.


Protože duhy není nikdy dost...


 


 
Tyhle mandaly mi připomínají Řecko a Inky, tak jsem je podle toho i vybarvila.


Pár tmavších odstínů na konec.

Ještě jednou přeji krásné Vánoce a hodně knížek pod stromečkem!
Marky

Komentáře

  1. Jů, že jsou to omalovánky z Tigeru? :) Ty jsem také kdysi vybarvovala.

    Přeji ti pěkné vánoční prázdniny a šťastný nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou :) Pamatuju si ty tvoje, taky se mi tehdy líbily.
      Díky moc, tobě taky!

      Vymazat
  2. To je pěkné, tyhle omalovánky z Tigeru jsem taky jednou vybarvovala. Taky mi na to nejvíc vyhovovaly fixy. Moc se ti to povedlo. :) (Já vlastně už ani nevím, kdy jsem něco posledně vybarvovala.)
    Pozdě ale přece - užij si prázdniny a hodně štěstí do dalšího roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já mám obecně na vybarvování radši fixy než pastelky - nevím proč. Moc děkuji za přání a tobě taky všechno dobré! ♥

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.