Unboxing #3

Mulom73uqbtaw9dgqt1cp5ozaoowsq7s

Včera mi na poštu přišel další balíček. Česká pošta se i tentokrát vyznamenala - v pátek byl balíček poslán a přišel už v pondělí! 
I dnes jsem si jistá, o jakou knihu jde. Doufám, že se vám bude líbit stejně jako mě :) Ale ještě předtím, než vám ji odhalím, se musím pochlubit mimořádně speciální zásilkou...





Přišla mi totiž taková velmi plná a pořádně zalepená obálka, na kterou jsem se dlouho těšila...

Ano, je to spooousta záložek! Přišly mi od Rachel Roo - vlastně jen tak. Za to, že jsem jí udělala radost... Mě dělá radost už jenom to, že má někdo jiný díky mně radost (a už se všichni ztratili), takže ještě jednou díky :) 

Záložky od Fragmentu se vždycky hodí... Nebo ne? :)


Tady se mi někdo trefil do vkusu: Hercule Poirot je naprosto skvělý.


Z těchto záložek se mi nejvíce líbí ta vpravo od YOLI, je taková originální.


Tady ještě jednou všechny záložky...


... pochopitelně z obou stran.


A už tu máme konečně tu slibovanou knihu!

Je pečlivě zabalená, chválím.


Tolik bublinkové fólie - plán na zbytek odpoledne je jasný :D


Ano, knihu Serafína už jste určitě poznali... Já ji ještě nečetla a myslím, že je třeba to napravit.


Jde o recenzní výtisk od nakladatelství Fragment, kterému tímto moc děkuji.


Překvapilo mě, jak je kniha krásná i pod přebalem (ale i ten je nádherný). Na fotce to možná není vidět, ale kniha má úchvatnou tyrkysovou barvu (to je moje oblíbená)!

Znáte tuto knihu? Zaujala vás tak jako mě?
Marky

Komentáře

  1. Také jsem knihu ještě nečetla, ale zatím se na to ani nechytám. Každopádně na recenzi jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. jeste jednou, neni zac, jsem rada, ze jsem se s poirotem trefila, pridavala jsem ho tam na posledni chvili, jako by mi neco rikalo "dej ho taaaaam" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty záložky jsou skvělé :3 A Serafínu jsem taky nečetla, zatím na ni asi ani nebude čas, ale těším se na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsou :3 Budu se snažit ji stihnout co nejdřív...

      Vymazat
  4. kruciii, já ti tak závidím :)) tak ať se kniha dobře čte a záložky slouží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáviď, na každého se občas usměje štěstí ;)

      Vymazat
  5. Serafínu mám napsanou na seznamu knih, o které bych chtěla Fragment v budoucnu požádat, ale mám jich tam tolik, že než na Serafínu dojde, budu v důchodu :D Jsem zvědavá na tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten seznam radši ani nepsala, vždycky vybírám random, jinak bych potřebovala minimálně jeden celý sešit :D

      Vymazat
  6. Moc hezké záložky :) a těším se na recenzi k té knížce :3 jsem zvědavá, jak dlouho bude trvat její přečtení ;) jak tě znám tak hodně, hodně, hodně krátkou chvilku :D užij si to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, jak dlouho to bude trvat, ale Serafína má 352 stránek, takže nějakou dobu určitě :D

      Vymazat
  7. Já taky zbožňuju bublinkovou fólii!!! Knížku jsem četla, ale až tak nadšená jsem z ní nebyla. Doufám, že tobě se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.