Unboxing #4

At20mrxpwauoltu3z0mv107j4wb36h3e

Hurá, další balíček!!!
A tentokrát jsem si ho vyzvedla přímo před domem a nemusela kvůli němu na poštu!
Pojďme se tedy podívat, co je uvnitř :)


Opět vzorně zabalený balíček...

Dokonce v bublinkové fólii, to mám odpoledne co dělat!

Tak co, už jste poznali?


Ano, správně, je to třetí díl série Bavettovi s názvem Zakázaná přitažlivost.

Dostala jsem ho jako recenzní výtisk od nakladatelství Fragment, tímto ještě jednou moc děkuji :)

Zatím jsem nečetla ani první a druhý díl, tak snad se k této sérii co nejdříve dostanu...

Četli jste tuto sérii? Jak se vám líbila?
Marky

Komentáře

  1. Čítala som nedavno prvú časť a pačila sa mi a určite si prečítam aj ostatne diely :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle sérii miluju. Kateřina je bezpochyby moje nejoblíbenější česká spisovatelka. Ale radím ti, aby sis nejprve přečetla první díly, protože pokud půjdeš od třetího, dost se ti toho vyzradí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, určitě začnu od prvního. A Katku mám taky ráda :)

      Vymazat
  3. Proč si šla nejdřív do třetího jako já? :D :O Já s ním začla omylem, ty si to ale věděla ne? :D
    Každopádně přeju hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že nevěděla. Nebo jsem to popletla... Každopádně si seženu i první dva díly a začnu od začátku, neboj :D

      Vymazat
  4. Celou sérii bych si chtěla přečíst, tak jsem zvědavá jak se mi bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný přírůstek, já mám v plánu si tento měsíc přečíst první díl této série :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto knihu jsem nečetla, ale již jen ze zvědavosti bych se do ní ráda pustila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. A hlavně napsala to Katka a od ní bych (už zase cituji Hvězdy) "čtla i nákupní seznam" :D

      Vymazat
  7. Jé, miluju Bavettovy, máš se na co těšit :) Všechny díly jsou super, ale zrovna tento je můj neoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  8. Knihu jsem poznala hned podle druhé fotky a to jsem ji ani nečetla :D Zatím mě ani neláká, ale přeji ať se líbí

    OdpovědětVymazat
  9. Kateřina Petrusová je skvělá autorka, moc ti knížku závidím! A samozřejmě se těším na recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda... Teda za to těšení, ne za závist :D

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.