Zombie Apocalypse Book TAG


Dnes tu pro vás mám další TAG, který mě zaujal hned na několika blozích.

O čem TAG je: 
  • Máme 10 otázek
  • Vybírám si 5 libovolných knih, které mám zrovna po ruce
  • Losuju jednu z mnou vybraných knih
  • Knihou listuju a zastavím se náhodně na některé straně
  • První jméno, které na stránce uvidím, je odpovědí na otázku
  • Z každé knihy získám odpověď na celkem dvě otázky

Esej o tragédii - Elizabeth LaBan:
1. Kdo by při zombie apokalypse zemřel jako první?
Tim. To je bohužel dost pravděpodobné a je mi to líto, i když tak ráda jsem ho zase neměla... Je to hodně realistická představa, to každopádně...

2. Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila?
Vanessa. Tak to teda ne, Vanessu já nedám! I když se zachovala špatně, tak ji mám ráda a budu ji mít ráda vždycky. Žádní zombíci, ani náhodou!

Selekce - Kiera Cass:
3. Kdo se první přemění v zombie?
Aspen. Tomu bych i docela věřila. Já jsem na sto procent team Maxon, takže by mi to ani moc nevadilo...

4. Kdo mě strčí do náruče zombíkům, aby se zachránil?
Maxon. To ne. On ne. Určitě ne. Ne!

Město ze skla - Cassandra Clare:
5. Idiot týmu?
Clary. No tak tohle sedí. Nemám ji ráda a nikdy jsem neměla, takže jsem pro všemi deseti!

6. Mozek týmu?
Krasomil. Jo, to zní opravdu dobře. Sice bych mu nejspíš moc nedůvěřovala, ale měli bychom aspoň nějakou reálnou šanci přežít...

Hledání Aljašky - John Green:
7. Ošetřovatel týmu?
Plukovník. Tak to nevím. Padesát na padesát. Byla by to asi tvrdá léčba...

8. Expert na zbraně?
Aljaška. No, zaprvé to nejde, protože spoiler!!!!!!!!!!!, ale ani kdyby byla nějaká reálná šance, že se té role bude chtít ujmout, pochybuji, že by obstála.

Reset - Amy Tintera:
9. Bitkař týmu?
Callum. Tak to teda určitě ne. Ten je bitkař stejně jako já umím hrát rugby. To bychom to asi nikam nedotáhli...

10. Kapitán týmu?
Wren. Počkat? Co? Nevím, jestli je to dobře vzhledem k její minulosti neb naopak špatně vzhledem k její budoucnosti... 

Jak se vám líbí můj tým? Mně teda moc ne - velkou šanci na přežití nemá... Pokud byste se i vy chtěli do TAGu zapojit, budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete odkaz. Jsem zvědavá na vaše týmy! :)
Marky

Komentáře

  1. to vypadá zaujímavo :D zapojím sa :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem také team Maxon, takže dost souhlasím s Tvou odpovědí :D i ostatní se mi moc líbily, možná se do tohoto TAGu také zapojím :)
    P. S. Clary jako idiot týmu? To je snad největší shoda na světě :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Mně můj tým vyšel hodně dobře, když jsem TAG vyplňovala. Až jsem se divila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Maxon by nikdy nic takového neudělal! No a s Plukovníkovou léčbou bych se asi setkat nechtěla :D
    Moc pěkný tag, možná ho taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, tak toto je super tag, ale Aljašku ako experta na zbrane by som teda nechcela, nedopadlo by to dobre :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle tag je skvělej :D Esej jsem ještě bohužel nečetla a Hledání Aljašky také ne, ale jinak souhlasím s tvými názory na vybrané postavy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si je určitě přečti, jsou to obě úžasné knihy :O

      Vymazat
  7. Jééé, tak to urřitě zkusím!

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych se zapojila, ale jak si viděla mé knihy tak ti asi nemusím vůbec říkat, proč tento TAG neudělám. Docela dost zabavilo :) jeden ze zajímavých TAGů ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si i tak nějaký TAG najdi, půjde Ti to ;)

      Vymazat
  9. Callum a bitkař týmu? No, no, nevím.... :D
    Ale jinak skvělá partička :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.