Měsíční shrnutí - prosinec 2015

happy new year

Ahojky!
Vítám vás u dalšího nevšedního měsíčního shrnutí, kde vám kromě přečtených a získaných knih ukážu i zrecenzované tituly. Od teď do neurčita se budete muset obejít bez fotek, protože skoro všechny tituly, které tady zmíním mám ve čtečce a především nemám na focení vůbec čas, takže se pokochejte krásnými obálkami z Goodreads... Už vás nebudu déle napínat, jdeme na ty knihy!

Jaké knihy jsem přečetla?
Průměrná prosincová kniha měla 250 stránek a ještě ke všemu jsem jich přečetla jen 8. Normálně by to bylo akorát, ale vzhledem k tomu, že jsme v prosinci skoro nechodila do školy, jsem od sebe čekala lepší výsledky - ještě ke všemu polovina z přečtených knih byly audioknihy... A s nimi jsem hned začala! Na začátku měsíce jsem si poslechla dva tituly od mého oblíbeného Roberta Fulghuma, a to Všechno, co potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce a Už hořela, když jsem si do ní lehal. Dále jsem pokračovala audioknihou Lichožrouti od Pavla Šruta, načež jsem éru audioknih skončila posledním dílem Harryho Pottera. Pak už přišly na řadu "papírové" tituly. Nejprve jsem přečetla velmi letní knížku Since You've Been Gone od Morgan Matson. Poté jsem se vrhla na komiks Comment devenir Belge ou le rester si vus l'etes deja. Během povánočního read-a-thonu jsem pak ještě dokončila Česká služka aneb byla jsem au-pair po dvaceti letech od Petry Braunové a svůj rok 2015 jsem zakončila sbírkou DivergentCzech.

136151551242152864286726454721181896062612166326255443

Jak jsem na tom byla s psaním recenzí?
Oproti listopadu tu máme zlepšení o jednu recenzi - hurá, napsala jsem celé tři! Ovšem omlouvá mně vánoční projekt a taky jedna recenze filmová... Moje recenze vám přinesly názor na dvě knihy, které jsem četla v srpnu, jednu audioknihu a jeden film z listopadu.

Obálka produktu2347830318000063

A co moje recenzní výtisky?
V prosinci jsem dostala recenzní e-knihu Všechno, úplně všechno od Nicoly Yoon, kterou mi zaslalo KNIHCENTRUM.cz. Také jsem obdržela audioknihu Lichožrouti od Pavla Šruta, již jsem obdržela od Audiotéky.

272357486428672

S radostí se přiznávám, že jsem si v tomto měsíci opět ani jednu knížku nekoupila, ale bohužel ani nevyhrála.

K Vánocům jsem letos dostala pořádnou nadílku - celkem 10 knih! Své první přírůstky jsme si vychutnala ještě před Štědrým dnem, protože mi je rodiče objednali z Bookdepository ještě před Vánoci: ve schránce na mě postupně čekaly Since You've Been Gone od Morgan Matson, Winter od Marissy Meyer, Attachments od Rainbow Rowell a The Rest of Us Just Live Here od Patricka Nesse. Pod stromečkem na mě pak čekal komiks Comment devenir Belge ou le rester si vus l'etes deja a v balíku pak ještě několik českých titulů: Rybáři odlivu, Bílá Masajka od Corinne Hoffmann, Krycí jméno Verity od Elizabeth Wein, Česká služka aneb byla jsem au-pair po dvaceti letech od Petry Braunové a DivergentCzech od více autorů.

Since You've Been Gone13206900890915223830990261216632591910726255443

Ačkoliv se čtením jsem moc nepohnula, Vánoce jsem si užila a už se těším na příští rok...
A co vy?
Marky

Komentáře

  1. Krásné knihy! :)
    Verity bych si chtěla také moc přečíst a stejně tak V šedých tonech.
    U mě Ježíšek vyprázdnil kasičku a bylo to něco přes 20 knih,takže jsem skákala radostí :)
    Přeji šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na Verity se těším a V šedých tónech je dokonalá knížka! I tobě šťastný nový rok :)

      Vymazat
  2. Samé krásné knihy. Už si konečně musím přečíst toho Harryho Pottera jsem opravdu velká ostuda. Mě Ježíšek přinesl osm knih z toho jsem si koupila pro sebe dvě a jsem spokojená, protože jsem myslela, že žádnou knihu nedostanu. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) TO teda jsi :D No vidíš, tak to jsem za tebe ráda :)

      Vymazat
  3. To jsi mela uspesny mesic, co se tyce prectenych knih :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se taky vrhla na audioknihy, mám jich pár doba ze Světa knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, pro mě je to noá závislost tak stahuju, kde můžu (pochopitelně legálně) ;)

      Vymazat
  5. Uff.. koukám, že mám velké mezery z tvých knih co tu máš jsem četla akorát Malého prince (spíš poslouchala). Každopádně docela dost závidím tolik knih "pod stromečkem", hlavně tedy slintám nad Winter - už aby vyšla česky. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ani nevím, kdy má v češtině vyjít - to proto jsem si ji pořdila v originále.

      Vymazat
    2. Viděla bych to až tak na konec roku 2016...ale třeba nás Egmont překvapí... hlavně je to docela mohutná kniha, takže asi i překlad bude trvat déle..

      Vymazat
    3. Právě to je důvod, proč jsem se čtením v originále tak váhala - přes 800 stran dlouhou knihu člověk ze dne na den nepřelouská ani česky... nebo aspoň já ne, ale i tak zvědavost zvítězila, protože Měsíčí kroniky jsem si skutečně oblíbila :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.