Vyhlášení soutěží | Naposledy Vánoce s Books are my life...

 
Ahojky!
Tak tentokrát vidíte banner vánočního projektu naposledy... Bude se vám stýskat? Mně rozhodně ano! Sice jsem čekala, že bude větší zájem o soutěže, ale nakonec mě mile překvapilo, že nejvíce jste se těšili na články, které jste pilně komentovali. Děkuji vám za veškerou podporu také na Facebooku. A ještě než přejdeme ke slibovaným výhercům soutěží, děkuji především Míše Červenkové a internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz za poskytnutí cen do soutěže (a taky mojí peněžence). Výhercům se ozvu do konce týdne, případně jim rovnou pošlu cenu.


Zadáním první soutěže bylo napsat dopis svému oblíbenému spisovateli. Tahle soutěž má naprosto subjektivní hodnocení a můžete mě třeba ukamenovat, jestli se vám to zdá nefér, ale vyhrát zkrátka musela Míša, protože její "dopis" mě pobavil ze všech nejvíc... Tady ho máte:

Tak jsem přemýšlela nad touhle soutěží a došla jsem asi k takovémuto závěru. Můj nej autor, kterému jsem kdy napsala byla Teri Janišová. Začalo to tím, že jsem jí napsala milostný dopis aneb přepis první kapitoly z její první knížky na sto metrech toaletního papíru a od té doby začala psát spíš ona mně, než že bych byla já ten iniciátor. V dnešní moderní době nešlo ani tak o dopisy, jako spíš o správy na FB. A byly někdy vážně zajímavé. Přeposílám naší první facebookovou výměnu názorů. :D

Zdravím :) Chci Vám ještě jednou poděkovat za dárky. Moc mě potěšily a jsem nadšená z jejich originality. Až doma jsem zjistila, že toaletní papír není Erilianem jen obalený, ale, že je na něm samém i text Města čarodějů. Kdyby to bylo v knize, napsala bych, že mi spadla čelist. Ve skutečnosti mi čelist nespadla, ale koukala jsem na to šokovaně a nadšeně zároveň. Ať žije netradiční knižní forma ;) Mějte se krásně a doufám, že se zase někdy potkáme. Teri J.
16. KVĚTEN 19:17
Pěkný den :)Upřímně jsem se děsila Vaší reakce. Abyste chápala, jsem člověk jednoduchý. Má první myšlenka byla vytvořit dárek, který jen tak od někoho nedostanete. Až po prvních pěti hodinách opisování mi došlo, jak by tento "dar" mohl být chápán. Jsem ráda, že potěšil. Určitě někdy zase dorazím na besedu či autorské čtení.

Druhá soutěž spočívala ve vyrobení záložky podle mého návodu, což se zjevně ukázalo jako tvrdý oříšek. Jako bezkonkurenčně nejlepší výtvor jsem ovšem jednoznačně vyhodnotila ten, co mi zaslala Stace Smith. Jen posuďte sami - není to nádhera?



Další soutěží byl #shelfieday2015, který bych určitě ráda zopakovala i příští rok a jehož účast byla opravdu hojná! Co myslíte? Měl by se konat každý rok ve stejný den nebo ne? Každopádně letošní výherkyni jsem zvolila s pomocí random.org a štěstí měla tentokrát Iris, jejíž fotku si můžete prohlédnout i na jejím Instagramu.



A nakonec výherkyní Celoprojektové soutěže se stává její jediná účastnice - Vlasta! Gratuluji! I když je mi trochu líto, že se nikdo jiný nezúčastnil. Ovšem i tak vám prozradím, kteří blogeři mi poskytli své odpovědi... Ale nedozvíte se, v jakém pořadí. Prozradím jen, že Vlasta jich správně uhodla pět.

 Do projektu své odpovědi poskytli:


Ještě jednou všem blogerům děkuji za jejich účast a stejně tak děkuji všem soutěžícím :)
Já si projekt i přes malou účast užila, ale doufám, že příště vás bude víc...
Marky

Komentáře

  1. To se moc omlouvám, že jsem se nezapojila, jenomže jsem nedokázala poznat jediného blogera, což je trochu tragické :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, žes nikoho nepoznala - stačilo jen poslat body za přečtené knížky... Tak snad příště, už se zase něco chystá ;)

      Vymazat
  2. Teda, spoustu těch blogerů znám a vůbec mě nenapadlo o nich uvažovat. Nicméně moc děkuju.
    Příště bych se ráda zapojila i do Shelfie day! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vdíš, ale často ses trefila ;) Příště dám vědět dřív...

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.