Píseň


Byla jednou jedna dívka, která měla sen.

Ale nebyl to jen tak ledajaký sen. Její sen byl čistý, nevinný a krásný. Chtěla se naučit hrát na klavír.

Kéž by byl život tak jednoduchý, aby mohla zkrátka začít hrát! Jenže ona nemohla a moc dobře to věděla. A tak nehrála.


Jednoho dne naše dívka navštívila svou sestřenici a slyšela ji hrát na klavír. Plakala štěstím a plakala žalem. Věděla, že ta píseň byla určená pro ni. Vystihovala její sen lépe než jakákoliv slova. Tím spíš, že ta píseň slova neměla.

Ode dne, kdy dívka tu píseň uslyšela, nic nebylo jako předtím. Už nebyla smutná, že se její sen nemůže splnit. Začala poslouchat ostatní, jak hrají její oblíbenou píseň, jak se z klavíru linou ty nádherné tóny...

Píseň jí však darovala víc: mezi dívkou a její sestřenicí se vytvořilo nekonečné pouto.

Píseň je spojila, posílila a dodala jim lásku.

Píseň se jmenovala River Flows In You.
A dívka, která měla sen, díky ní svůj sen mohla držet při životě.


Tohle byl můj příspěvek do soutěže CooBoo a vzhledem k tomu, že jsem nevyhrála, jsem se text o své oblíbené písni rozhodla zveřejnit tady.
A abych nezapomněla, berte to s rezervou. Mám ve zvyky si věci přibásňovat.
Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.