neděle 20. listopadu 2016

Unboxing #20


Ahojky!
Vím, že se mi tu ty unboxingy poslední dobou nějak hromadí, ale zkrátka je co rozbalovat. Tentokrát se vám pochlubím s výhrou, která mi přišla už poměrně dávno, ale úplně jsem vám ji zapomněla ukázat i na blogu. Pokud chcete hádat, o kterou knihu jde, prozradím vám pár faktů: je to paperback s filmovou obálkou, přičemž snímek vyšel do kin teprve nedávno a líbil se mi více než kniha, která je pro změnu na světě už dlouho a patří do trilogie. Už víte?


Balíček byl vzorně zabalený.

Podle fotky obsahu už jste určitě poznali, co se nachází uvnitř, nebo ne?

Jde o paperbackovou edici Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransoma Riggse. Spolu s knihou se v balíčku nacházel ještě tématický náramek a "ovívátko" (Pokud někdo víte, jak se to jmenuje správně, docela by mě to zajímalo...) a ještě ediční plán nakladatelství Jota.

Za výhru moc děkuji blogu Svět mezi řádky.
Četli jste nebo viděli tento příběh?
Marky

10 komentářů:

  1. Jů, unboxingy mi nevadí, hezky se na ně kouká. Ať se ti všechno hezky čte! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Sirotčinec jsem zanevřela, když se mi ho nepodařilo vyhrát v asi 10 soutěžích :D Řekla jsem si, že mi zřejmě není souzen :D Jinak dle mého názoru je to ovívátko vějíř :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já uspořádám další, chceš? Nějakým záhadným způsobem teď totiž vlastním dva :D No to si právě nemyslím, protože vějíř by měl být rozkládací - nebo ne?

      Vymazat
  3. Jee, Sirotcinec. Ten chci taky. Pekne cteni preji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho četla, ale chystám se na druhý díl ;)

      Vymazat
  4. Myslím, že ovívátko je velice trefný název! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný kousek :) Sirotčinec jsem právě dočetla a jsem nadšená :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, já nakonec bohužel až tak nadšená nebyla... Ale asi si přečtu další díl tak jako tak ;)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.