Recenze v deseti slovech #4


Ahojky!
Už počtvrté jsem nastřádala dost knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. Tentokrát jsem si nemohla odpustit ani ten jeden obrázek, protože zkrátka tolik vystihuje mé pocity... Snad to pochopíte. Doufám, že i o svátcích oceníte kapku (ne)vtipné ironie a přeji příjemné čtení!


Fenomén (Legenda, #2)My Heart and Other Black HolesStmívání (Stmívání, #1)Harry Potter a Tajemná komnata (Harry Potter, #2)Maus: Souborné vydání

Fenomén
(Marie Lu; hodnocení: 4/5)
Na Legendu to nemá, ale chybí málo - respektive něco přebývá.

My Heart and Other Black Holes
(Jasmine Warga; audiokniha; hodnocení: 3/5)
Fyzikální plánování sebevraždy dvou depresivních teenagerů - to stojí za přečtení!

Stmívání
(Stephanie Meyer; hodnocení: 0,5/5)
"Můj kluk je upír? OK. Pustím si hudbu, nechci o tom přemýšlet."

Harry Potter and the Chamber of Secrets
(J. K. Rowling; audiokniha; hodnocení: 5/5)
Proč nemůžu taky do Bradavic? Ráda zvládnu i deset bazilišků...

Maus: Souborné vydání
(Art Spiegelman; hodnocení: 4/5)
Krásné.
Teda hrozné.
Víc slov není třeba.

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (Harry Potter, #3)Harry Potter and the Goblet of Fire (Harry Potter, #4)LakomecEvžen OněginAn Overdose of Death

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
(J. K. Rowling; audiokniha; hodnocení: 5/5)
Lze cestovat časem. Ale proč toho využívat, v dalších dílech?

Harry Potter and the Goblet of Fire
(J. K. Rowling; audiokniha; hodnocení: 5/5)
S každým dalším přečtením oceňuji tuhle sérii čím dál víc.

Lakomec
(Molière; hodnocení: 4/5)
Jeden ze skvostů povinné četby - jen škoda, že je povinná.

Evžen Oněgin
(EA. S. Puškin; hodnocení: 3/5)
Jak rozvést příběh ze dvaceti stránek do románu na 266?

An Overdose of Death
(Agatha Christie; hodnocení: 4,5/5)
Můj milovaný malý Belgičan ani poněkolikáté nezklamal. Nezklame asi nikdy.

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na Goodreads.
Marky

Komentáře

  1. Ne že bych Stmívání četla, obávám se, že by mě to nijak neobohatilo, právě naopak, ale ten obrázek je asi dost výstižný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, za mě určitě a doporučit ho tedy rozhodně nemůžu :D

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.