Unboxing #21


Ahojky!
Pro dnešek tu mám pro vás unboxing dokonce dvou balíčků, které mi přišly poměrně záhy po sobě, takže jsem se rozhodla vám jejich obsah odhalit dohromady. První balíček byl nákup od jedné milé čtenářky z Databáze knih, druhý objednávka z Albatrosmedia, kam jsem zrovna měla slevu. Tak už vás nebudu déle napínat, pojďme se kouknout dovnitř.


Můžete vidět, že balík není zrovna nejmenší - nachází se v něm totiž hned dvě knihy.


Jde o bílé hardbacky série, kterou u nás pravděpodobně nedovydají, ale beží podle ní natočený skvělý stejnojmenný seriál, který jsem si skutečně oblíbila.


Uhodli jste, že se jedná o Prvních 100 a 21. den od Kass Morgan? První díl už jsem stihla přečíst a docela se mi líbil, takže se brzy chystám i na druhý.

Další balík je podstatně větší než ten předchozí.

Hádám, že už vám došlo, proč...

Jako první jsem vytáhla tipy na vánoční čtení - jako bych ho už tak neměla dost.

Samozřejmě jsem si nemohla nechat ujít Illuminae, které všichni vychvalují až do nebes.

I já se na tuhle speciální knihu moc těším a nemůžu se vynadívat... V knihovničce se bude krásně vyjímat!

Druhým úlovkem je kniha Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru, kterou si chci také přečíst už pekelně dlouho.

Jako bonus jsem dostala ještě Kuchařku z románu s vůní kávy a špetkou skořice, kterou ale asi nevyužiji.

A jako poslední jsem objevila časopis JJ, který ale rozhodně číst nebudu, takže nejspíš poputuje k bráškovi.

Jaké knihy si přejete k Vánocům a jaké jste si nedávno pořídili?
Chystáte se číst Illuminae?
Marky

Komentáře

  1. Ariho a Danta jsem dostal na loňské Vánoce , ale i tak se stačil stát jednou z nejlepších knih minulého roku :3 Illuminae bych naopak chtěl od Ježíška dostat letos, tak snad se mi tohle přání vyplní :)) Vypadá opravdu nádherně :)

    https://mybookishimagination.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se bude líbit i mně :) A Illuminae je ve skutečnosti ještě nádhernější, než vypadá!

      Vymazat
  2. Krásne prírastky. Tú sériu mám tiež a je perfektná. Rovnako mám prečítaný len prvý diel a myslím, že to u nás tiež nevydajú ďalej. :D

    OdpovědětVymazat
  3. U těch CooBoo knížek se mi vždycky strašně líbí obálky! :3
    Mně by brzy mělo přijít Panoptikum postav a Petr Pan, už se těším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky, nejvíc mě zaujala knížka Illuminae. :)
    Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné rozbalování, tedy spíše krásné knížky! :) Na Illuminae se chystám a Aristotela a Danteho už jsem četla - celkem fajn, čtivá kniha :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.