neděle 1. ledna 2017

Knižní výzva na rok 2017


Ahojky!
Už je zase čas na další Knižní výzvu od Ells... Ačkoliv jsem loni svůj cíl úspěšně pokořila, i letos zůstanu u čísla 120. Pokud ho zvládnu překonat, třeba si výzvu na následující rok navýším.


 Knihy označené ✔ sice nemají recenze, ale mají články nebo jinou zmínku, poznámka slouží čistě pro mou organizaci recenzí...

LEDEN (přečteno 10 knih - 2415 stran, poslechnuta 1 audiokniha - 6 hodin 27 minut)
1. Kečupová mračna - Annabel Pitcher (271 stran)
2. re-reading: Radio Silence - Alice Oseman (410 stran) 
3. RC: Všichni jsme hleděli vzhůru - Tommy Wallach (328 stran)
4. audiokniha: Kafe a cigárko - Marie Doležalová (6 hodin 27 minut)
5. Na Větrné Hůrce - Emily Brontë (376 stran) 
6. Mluv - Laurie Hals Anderson (200 stran)
7. RC: Six of Crows - Leigh Bardugo (491 stran)
8. The Moth & the Flame - Renee Ahdieh (37 stran) 
9. The Crown & the Arrow - Renee Ahdieh (11 stran) 
10. The Mirror & the Maze - Renee Ahdieh (11 stran) 
11. Vampýrská akademie - Richelle Mead (280 stran)


ÚNOR (přečteno 8 knih - 3002 stran, poslechnuty 3 audioknihy - 30 hodin 27 minut)
12. RC: První konec - Lauren James (368 stran)
13. audiokniha: Eragon - Christopher Paolini (18 hodin 44 minut)
14. Let It Snow - Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle (354 stran)
15. Čáry života - Veronica Roth (424 stran)
16. Crooked Kingdom - Leigh Bardugo (536 stran)
17. Simon vs. the Homo Sapiens Agenda - Becky Albertalli (336 stran)
18. Siréna - Kiera Cass (304 stran)
19. Divoká píseň - Victoria Schwab (336 stran)
20. audiokniha The Unexpected Everything - Morgan Matson (15 hodin 12 minut)
21. audiokniha Poslední aristokratka - Evžen Boček (6 hodin 31 minut)
22. RC: Nocte - Courtney Cole (344 stran)

BŘEZEN (přečteno 6 knih - 1639 stran, poslechnuto 0 audioknih - 0 hodin 0 minut)
23. RC: Temnější tvář magie - V. E. Schwab (336 stran)
24. RC: Oko za oko - Jenny Han, Siobhan Vivian (272 stran)
25. Caraval - Stephanie Garber (407 stran)
26. re-reading: Dvakrát sedm pohádek - František Hrubín (50 stran)
27. Holding Up the Universe - Jennifer Niven (432 stran)
28. Motýli všech barev - Jaroslav Vrchlický (142 stran)

CELKEM
23 knih, 7056 stran
4 audioknihy, 46 hodin 54 minut

Další výzvy:
A to Z Reading Challenge
Diverse Reads Book Challenge

Držte mi palce a nezapomeňte číst!
Marky

10 komentářů:

  1. Já fakt nechápu, jak to děláš. 120 knih bych nikdy v životě nepřečetla. :D Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale už jsi jich určitě 120 přečetla - je to 10 knih na měsíc! :D Ty zase zvládáš read-a-thony, což ti nepřestávám závidět :)

      Vymazat
  2. Držím palce, já si dala letos stovku, už abych začala číst. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se přidávám k tomu, že nechápu jak dokážeš přečíst 120 knih xD Věřím, že reálné to učitě je, ale já jsem ráda, že dokážu přečíst těch 50, na více bych nesehnala čas i kdybych moc chtěla :/
    Každopádně ti moc držím palce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně řečeno taky nevím. Mám spoustu audioknih a prázdnin - asi :D Ale koneckonců 10 knih na 30-31 dní zas není tak abstraktní číslo... A dvě knihy za týden taky ne. Aspoň pro mě, protože čtu minimálně hodinu denně při cestě do školy a zpátky. Někdy bych o tom měla napsat článek :P A držím palce se čtením i tobě!

      Vymazat
  4. Já si na letos dala zatím 60, ale pokud se mi to podaří tak si přidám na 100 knih... Jinak držím palce k těm tvým 160

    OdpovědětVymazat
  5. 120 knih?! Vím, že bych se neměla divit, protože možné to je. Nejednou jsem toto číslo překonala, ale pak už se mi to nikdy nepovedlo. :D Minulý rok jsem jen tak tak splnila svoji výzvu, 75 knih, takže letos to snižuji na 70 knih. Doufám, že se mi to podaří splnit. :D Přeji ti hodně štěstí s tvojí výzvou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možné to je, loni jsem je zvládla ;) I tobě hodně štěstí a skvělých knih :)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoliv odezvu :)