Shrnutí - jaro 2017


Jak už jsem předesílala na začátku roku, letos jsem se rozhodla dělat shrnutí po ročních obdobích místo po jednotlivých měsících. Dnes si můžete přečíst o tom, které knihy jsem zrecenzovala, dostala na recenzi, vyhrála, ulovila v knihovně, koupila a dostala během března, dubna a května.

Celkem jsem za jaro stihla sepsat 18 recenzí, z toho 4 v březnu, 5 v dubnu a 9 v květnu. Na to, jak málo času jsem měla, jde o docela úctyhodný výkon, i když pořád bohužel/bohudík mnohem rychleji čtu než recenzuji. Tady je seznam recenzí:

Divoká píseň - Victoria Schwab, 5/5
Nocte - Courtney Cole, 3/5
Temnější tvář magie - V. E. Schwab, 4,5/5
Poslední aristokratka - Evžen Boček, 4/5
Mezi dvěma světy - Scott Westerfeld, 3,5/5
Rudý úsvit - Pierce Brown, 4,5/5
Láska v prachu hvězd - Krystal Sutherland, 4/5
Všemi dary obdarovaná - Mike R. Carey, 4/5
Proč jsme se rozešli - Daniel Handler
Always and Forever, Lara Jean - Jenny Han, 4/5
Adaptace - Miroslava Varáčková, 4/5
Oko za oko - Jenny Han, 4/5
Umění předstírat - Rachel Harris, 2,5/5
Šťastně až navěky - Kiera Cass, 4/5
Ledová krev - Elly Blake, 3,5/5
Tady končí svět - Amy Zhang, 4,5/5
Jan Masaryk - Pravdivý příběh - Pavel Kosatík, Michal Kolář, 3,5/5
Mechanický princ - Cassandra Clare, 3,5/5

Díky Megaknihám jsem objevila skvělou Temnější tvář magie od V. E. Schwab. Od Audiotéky jsem během jara obdržela Poslední aristokratku, Všemi dary obdarovaná, Jan Masaryk - Pravdivý příběh, a také Jíst, meditovat, milovat. Palmknihám děkuji za recenzní e-knihy Rudý úsvit, Umění předstírat a Kruh, který vám brzy přiblížím a porovnám s filmem. Nakladatelství YOLI vděčím za limitovanou edici Lásky v prachu hvězd. Portál Vaše literatura mi poskytl knihy Oko za oko od Jenny Han a Něco víc od Patricka Nesse. Milé nakladatelství CooBoo mi zaslalo knihy Tady končí svět od Amy Zhang, Láska a gelato od Jenny Evans Welch a  Falešný polibek od Mary E. Pearson ve formě e-knihy. Kromě toho jsem od nich na Světě knihy dostala Ledovou krev od Elly Blake. Jako poslední musím poděkovat Enbook.cz za titul Tiny Pretty Things.


Za celé tři měsíce vůbec nic. Ale v červnu už něco mám, pochlubím se v letním shrnutí...

V knihovně jsem byla celkem dvakrát a ulovila jsem dohromady jedenáct knížek. Jejich kompletní seznam najdete v jednotlivých článcích tady a tady. Nejvíc hrdá jsem asi za objev Tahle píseň ti smění život od Leily Sales, Pokoje od Emmy Donoghue a Život jedna báseň z pera Collen Hoover.



V březnu jsem si v Neoluxoru koupila hned tři knihy v jediný den, a to Caraval od Stephanie Garber v nádherném anglickém vydání, Sirénu od Kiery Cass a mou milovanou Divokou píseň od Victorie Schwab. V dubnu jsem šetřila a pořídila si pouze Třetí stříbrnou knihu snů od Kerstin Gier, na kterou jsem se už dlouho těšila. V květnu jsem nakupovala pouze na Světě knihy, můj seznam přírůstků a zážitky z něj najdete zde.


33891969Od rodičů jsem dostala box set mé oblíbené série Hunger Games od Suzanne Collins,Divočinu od Cheryl Strayed (moc se mi líbila filmová adaptace) a Volání netvora od Patricka Nesse. Na praxi v YOLI mi darovali Psí poslání, Zmizelou, Odvrácenou tvář lásky, Kam jsi odešla, Eleanor & Park a Byla jsem tu. Od kamaráda jsem pak ještě dostala Heartless od Marissy Meyer, v anglickém hardbackovém vydání! A samozřejmě nezapomínejme na všechny skvělé dárky ze Světa knihy.


Jak jste se na jaře měli vy, ať už knižně či neknižně?
Marky

Komentáře

  1. Ta čtečka s barevným obrazem vypadá skvěle. Nemáš k ní nějaké informace - značka, cena, klady, zápory? Nebudeš o e-knihách a čtečkách psát nějaký článek? To by mě docela zajímalo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to podfuk, fotku obálky jsem tam přidala kvůli instagramu, kam jsem ji fotila původně. Jinak je čtečka černobílá ;) Promiň, jestli jsem tě moc zmátla...

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.