The Reading Quest | TBR


Už zase jsem propadla nějakému read-a-thonu, ale tenhle je o něco speciálnější. Podařilo se mi ho dokonce spojit se svým Seznamem knih na létoThe Reading Quest probíhá od 13.8. do 10.9.2017. Jde o to, že si každý čtenář vybere postavu a po její cestě se pak pohybuje po herním plánu - s každou přečtenou knihou o jedno políčko vpřed. Pojďme se podívat na knihy, které bych během něj ráda přečetla.



Vybrala jsem si postavu "knight", tedy rytíře. To znamená, že se po herním plánu budu pohybovat z levého horního rohu do pravého horního rohu, potom do pravého dolního a nakonec do levého horního. Mezitím můžu plnit devět bonusových úkolů, které vidíte uprostřed herního plánu.


Podle zadání jsem si tedy pro každé políčko našla knihu, kterou chci přečíst. Seznam budu průběžně aktualizovat podle toho, jak rychle je stihnu splnit. Tady je tedy začátek mojí trasy:

  • KNIGHT/RYTÍŘ
    • První díl v sérii: Replica od Lauren Oliver 
    • Kniha se slovesem v názvu: Hlavně to nikomu neříkej od Miroslavy Varáčkové 
    • Kniha se zbraní na obálce: Růže & dýka od Renée Ahdieh 
    • Kniha s červenou obálkou: Mé jméno je nikdo od Kirsten Orlando 
    • Kniha, která má filmovou/televizní adaptaci: Stopařův průvodce Galaxií od Douglase Adamse 

  • BARD
    • Převyprávění pohádky: Alenka v říši zombií od Geny Showalter (chybí na fotce, zapomněla jsem ji tam přidat)
    • Kniha s nápadnou typografií na obálce: Bez srdce/Heartless od Marissy Meyer
    • Kniha přeložená z jiného jazyka: Jsem romantik, ale léčím se od Leah Konen 
    • Zakázaná kniha: -

Pokud byste se chtěli zúčastnit také, není nic jednoduššího než kouknout na původní blog post, kde najdete detailní pravidla a veškerou grafiku.

Které knihy plánujete v nejbližší době číst vy?
Marky

Komentáře

  1. Tak to vypadá hodně zajímavě. :)) že bych se také zapojila?? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha, to je najzaujímavejší read-a-thon, aký som kedy videla! Držím ti palce.:) Z kníh, na ktoré sa chystáš, si brúsim zuby na Heartless, keďže milujem Mesačné kroniky.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to tak zdálo :) Na Heartless se taky moc těším!

      Vymazat
  3. Parádní read-a-thon :) Ten vypadá vážně skvěle, možná se také zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu zajímavé, o účasti budu přemýšlet! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nejen přemýšlet ;) Zajímavé to vážně je :D

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.