Společné čtení #knihujeme


To bych nebyla já, abych se zase nepustila do nějakého instagramového projektu, že? Takže jsem tu se společným čtením, které by nemělo uniknout ani vám. Během celého února totiž spolu s Dančou z @danielas.books čteme knihu Tisíc kousků tebe od Claudie Gray.

Na čtení máte čas do konce února a první víkend v březnu (tedy 3. - 4.3.) plánujeme s Dančou společný livestream na Instagramu, kde si o knize budeme povídat. Budeme moc rády, když se připojíte i třeba jen přečtením knihy a těšíme se na vás na streamu!

Tohle ale není jednorázová akce, pod hashtagem #knihujeme plánujeme s Dančou každý měsíc společně číst jednu knihu... Jaká to bude na březen? To se nechte překvapit. Pravděpodobně to ale oznámíme už na streamu.

Přidáte se k nám?
Marky

Komentáře

  1. Skvělý nápad na společné čtení :) Tisíc kousků tebe mi právě přišlo, tak se ráda zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad, ale nevím, jestli se zapojím, knížku doma nemám, ale mám spoustu jiných knížek, které musím přečíst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale třeba ti to vyjde někdy jindy ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.