Kniha, která není pro každého | Nestvůra z Essexu

Název v originále: The Essex Serpent
Autor: Sarah Perry
Nakladatelství: Argo
Žánr: historická fikce
Série: -
Počet stran: 440
Čteno: 8. - 16. září 2018, v češtině

Když Cora Seabornová ovdoví, snaží se aspoň na veřejnosti truchlit. Ve skutečnosti je však šťastná, že se dostala z mučivého manželství. Osud ji dovede na venkov do vesnice Aldwinter v hrabství Essex, kde už nějakou dobu jedna podivná událost následuje druhou. Místní vše přisuzují nestvůře, která se tu už kdysi dávno objevila. Cora by ráda tvora prozkoumala a učinila tak vlastní zápis do historie přírodních věd. Místo toho však nachází nové přátele a její vlastní srdce neví, co si o tom všem má myslet...

Recenzi jsem napsala pro magazín Vaše Literatura, kde si ji také můžete přečíst.

Kterou "nezapadající" knihu jste kdy četli?
Marky

Komentáře

  1. Nikdy jsem si nezapamatovala, kde leží Wessex, Sussex a Essex. Všechny ostatní z těch původních sedmi hrabství dávám, ale tyhle se mi pořád pletou. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.