Magický read-a-thon: Vánoce v Bradavicích | TBR



Jedna z mých nejoblíbenějších zahraničních booktuberek G přišla se skvělým nápadem na sérii read-a-thonů na motivy Harryho Pottera. Už jsem se účastnila jejích zkoušek NKÚ  i O.V.C.E. a obě mě moc bavily. Tak jsem si nemohla nechat ujít ani speciální edici Vánoce v Bradavicích, která bude probíhat od 17. do 23. prosince. Pokud byste se chtěli taky zapojit, video s informacemi organizátorky najdete zde.

Pro úspěšné splnění read-a-thonu si musím zvolit cestu (pohlédněte si je na úvodním obrázku článku) a za každý úkol mě čeká čtení odpovídající knihy. Protože ale ještě nevím, na co budu mít v příštím týdnu náladu, vymyslela jsem si pro každý úkol jednu knihu. Cestu, po které se nakonec vydám, vám pak samozřejmě označím.

Bohužel zatím všechny knížky nemám doma, ale aspoň vám sem dám obálky z Goodreads, kdyby vás některý z titulů zaujal. Když nějakou knihu přečtu, přidám k obálce odkaz na svou recenzi na Goodreads.

  • Dodělej domácí úkoly - dočti právě čtenou knihu: Poslední Namsara od Kristin Ciccarelli
  • Pomoz Hagridovi zdobit stromek - kniha se zlatým detailem: Harry Potter: sbírka hůlek
  • Koulovačka s dvojčaty Weasleyovými - kniha, u které se zasmějete: Harry Potter a Tajemná komnata od J. K. Rowling
  • Návštěva U Tří košťat - kniha, kterou zvládnete za den: Nové mýty od Josefa Kainara
  • Výměna dárků ve společenské místnosti - kniha o přátelství: Shiny Broken Pieces od Sony Charaipotry a Dhonielle Clayton
  • Daruj Dobbymu staré ponožky - kniha s oblečením na obálce: P.S. I Like You od Kasie West
  • Vánoční ples - kniha, na kterou jste se připravovali: Páté roční období od N. K. Jemisin
  • Létání zasněženými Bradavicemi - budova na obálce: Pražské jaro od Simona Mawera
  • Pletený svetr od Molly - kniha s důrazem na rodinu: The Hate U Give od Angie Thomas
  • Neviditelný plášť - zakázaná kniha: To Make Monsters Out Of Girls od Amandy Lovelace
  • Nakrm Hedviku v Sovinci - kniha se zvířetem na obálce nebo v názvu: The Raven Boys od Maggie Stiefvater
  • Veselé Vánoce! - koukni se na film o Harrym Potterovi: nejspíš si vyberu podle nálady...

Knihy, které jsem zatím přečetla:
  

  


Jsem sama zvědavá, na jaké knihy si nakonec udělám čas, ale určitě vám je ukážu na Instagramu.
Které knihy plánujete v nejbližší době číst vy?
Marky

Komentáře

  1. Na tohle jsem narazila a říkala jsem si, že by to mohlo být zajímavé. Ale už to vidím, že se k tomu nedostanu, jelikož mám důležitější věci. No, jsem zvědavá na tebe, jak ti to půjde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba ti to vyje příště :) Taky jsem zvědavá!

      Vymazat
  2. Skvělý nápad, tuhle výzvu vidím poprvé :) Ani o NKÚ a O.V.C.E jsem nesylšela. Děkuji za rozšíření obzorů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, určitě koukni na videa, zkoušky budou probíhat i v příštím roce ;)

      Vymazat
  3. Tak to ti držím palce aby sa ti podarilo :) Možno sa do toho pustím aj ja

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.