Recenze v deseti slovech #12

Už podvanácté jsem nastřádala dost knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. Tak už pojďme na ty knihy!


Volání netvora
(Patrick Ness; hodnocení: 5/5)
Tohle je Příběh s velkým P. Nebrečela jsem, ale stejně.

Kaziměsti
(Martin Bečan; hodnocení: 4,5/5)
Pomalejší rozjezd, ale zajímavá zápletka, a skvěle napsané fantastické prostředí.

Iko
(Marissa Meyer; hodnocení: 5/5)
Tohle nemohlo být lepší! Potřebuju další díl. Hned. CUTENESS OVERLOAD!

Žert
(Milan Kundera; hodnocení: 3,5/5)
Retrospektivy mě občas trochu mátly, ale jinak skvělý obraz doby.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
(J. K. Rowling; hodnocení: 4,5/5)
Přečíst si scénář hned po filmu byl opravdu výborný nápad.


Příběh služebnice
Ne každá povinná četba je špatná. Věděla jsem, že nezklame.

Archenemies
(Marissa Meyer; hodnocení: 4,5/5)
Kde je další díl? Výborná audiokniha. Nejvíc miluju ty postavy!

Hunger Games: Aréna smrti
(Suzanne Collins; hodnocení: 5/5)
Pořád nacházím nové věci. Pořád mám ze všech nejradši Haymitche.

Hunger Games: Vražedná pomsta
(Suzanne Collins; hodnocení: 5/5)
Tohle není výplňový díl, přestože Katniss víc cítí než činí.

Hunger Games: Síla vzdoru
(Suzanne Collins; hodnocení: 5/5)
Zase mám milion pocitů.
Zase jsem plakala.
Zase potřebuju pampelišku

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na mém Goodreads profilu.
Marky

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. To máš pravdu, tentokrát se mi většina líbila :)

      Vymazat
  2. Tak fantastické zvery a ich výskyt som mala v ruke niektorý deň, ale akosi mi chýba klasika akou písala J.K.Rowling a nie formou scenára :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, ale asi bych už ani další díl Harryho nechtěla - už by to nebylo tak promyšlené ;)

      Vymazat
  3. Nad Příběhem služebnice stále váhám, ale třeba se do ní brzy pustím:) Na druhý díl Renegátů se hodně těším, ale počkám si až bude u nás v češtině jelikož jsem na angličtinu hodně líná :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že pustíš protože opravdu stojí za to :) A na Archenemies si počkej, překlad bude určitě zase výborný.

      Vymazat
  4. Volání netvora je velmi dojemný příběh. Taky jsem nebrečela, ale stejně mě to svým způsobem zasáhlo. Na Iko se strašně moc těším. Komiksy nečtu, takže to bude moje premiéra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, pláč rozhodně není jediná extrémní forma dojmů... Iko je výborná, jen spoileruje celé Měsíční kroniky - takže je potřeba ji číst až po celé sérii ;) Jinak je jako komiks opravdu vynikající!

      Vymazat
  5. Docela uvažuji, jestli se někdy do těch scénářů k Fantastickým zvířatům pustit. Mají moc hezké obálky. :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když víš, co čekat, nemůžou tě zklamat ;) A ty obálky jsou dokonalé!

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.