Vesmírná dokonalost | Planetárium


O sérii 'Račte vstoupit do muzea' už snad slyšel každý knihomol. Jedná se o moderní pojetí populárně naučné literatury nejen pro děti. Jako první vyšlo Animalium o říši zvířat, následovalo Botanicum - vstupenka do světa rostlin, a nakonec jsme se dočkali také překladu Planetária, které se věnuje vesmíru. A právě tu poslední bych vám dnes ráda představila!



Ačkoli první díl této série se mi zatím do rukou nedostal, s Botanicem už jsem měla tu čest a nemůžu si tu knížku vynachválit. Snad ještě víc jsem se ovšem těšila na třetí titul, protože  o vesmíru čtu opravdu ráda... A Planetárium samozřejmě nezklamalo.


Kniha opět září po grafické i obsahové stránce. Do kapitol o všech možných i nemožných aspektů vesmíru se dle mého názoru začte dospělý, ale i dítě. Jedná se o dostatečně zajímavý, ale zároveň ne příliš složitý obsah. Autor píše velmi poutavě a stránky jednoduše utíkají pod rukama.


Designově Planetárium nemá vůbec žádnou konkurenci. Grafickou stránku lze nazvat jedině dokonalostí, stále ovšem skvěle doplňují podávané informace a slouží jako ilustrace k textovým vysvětlivkám.


Planetárium sice nepatří mezi tituly, které si strčíte do kapsy, ale i tak bych ho doporučila úplně každému, koho aspoň trochu zaujalo. Já osobně se k němu plánuji určitě vrátit, a to ne jednou. 


Celkové hodnocení: 5/5

Za poskytnutí knihy děkuji společnosti Albatrosmedia. Vy ji můžete pořídit zde.

Název v originále: Planetarium
Autor: Raman Prinja
Nakladatelství: Albatros
Žánr: ilustrovaná, literatura faktu
Série: Račte vstoupit do muzea #3
Čteno: 11. dubna 2019


Který komiks máte nejradši vy?
Marky

P.S. Proklikem na obrázky si je můžete zvětšit.

Komentáře

  1. Ta grafika je naprosto úžasná. Vesmír mám moc ráda, takže je mi jasné, že když nějakou knihu o vesmíru, tak rozhodně tuhle. Opravdu krásné. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem žádnou knihu z této série nečetla, ale Planetárium mě láká nejvíc. Asi si ji budu muset někdy přeci jen pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys určitě měla, tématicky je za mě asi nejzajímavější :)

      Vymazat
  3. Miluju odmalička encyklopedie a tato řada je zkrátka boží <3 Musím si někdy udělat čas a konečně si je pořídit.. Kord tato je hooooodně povedená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by se ti líbila, zvlášť pokud tě encyklopedie baví :)

      Vymazat
  4. Panebože! Ta grafika je fakt krásná! Miluji tyhle obrovské knihy ♥ Vesmír mám ze všech nejraději!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Já o ní slyším poprvé! Ale zní to geniálně a vypadá to dobře! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se divím! Myslím, že tobě jako grafičce by se moc líbila :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.