Recenze v deseti slovech #17


Dnes pro vás mám sedmnáctou várku knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Deset slov se může zdát málo, ale u některých knih mi to na vyjádření vlastního názoru bohatě stačí. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. 


Agnes a sedmý host
(Kati Närhi; hodnocení: 4,5/5)
Krásně napsané i nakreslené! Hlavní hrdinka má charisma. Vážně doporučuju!

Tiché roky
(Alena Mornštajnováhodnocení: 4/5)
Moje první Mornštajnová mě nešokovala. Dám jí ještě šanci, slibuju.

Moře potkalo oblohu
(Terry Fanhodnocení: 3/5)
Jednorázovka - stojí za prolistování, ale vracet se k ní nebudu.

Manželovo tajemství
(Liane Moriarty; hodnocení: 3/5)
Všechno jsem předvídala. Nebyl to propadák jen díky zajímavým postavám.

Pobertův plánek
(Erinn Pascalhodnocení: 3/5)
UV hůlka je výborná blbost. Fanoušci se tu nic nedozví...


The Unhoneymooners
(Christina Lauren; hodnocení: 4/5)
Čtivé, ale naprosto předvídatelné. Bavilo mě to, na léto ideální.

Hostina pro vrány
(George R. R. Martin; audiokniha; hodnocení: 3,5/5)
Zatím nejslabší díl, chybí moji oblíbení vypravěči. Příliš zbytečných informací.

Zen jak sviň
(Monica Sweeney; hodnocení: 4/5)
Asi bych to úplně nevyužila, ale na zlepšení nálady funguje!

Heartstopper: Volume 2
(Alice Oseman; hodnocení: 4,5/5)
Roztomilé, bez dramatu. Vidět se v tom musí snad každý!

Book Love
(Debbie Tunghodnocení: 5/5)
Sarah Andersen pro knihomoly. Tohle je vystřižené z mého života!

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na mém Goodreads profilu.
Marky

Komentáře

  1. To mě mrzí, že tě Mornštajnová nedostala, je to holt něco trochu jiného než CooBoo a dost možná i dost odlišné od jiných knih od Hosta. Ale mě zatím všechny její knihy zasáhly přesně tam, kde měly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím, že to je změnou žánru ;) Líbil se mi ten styl psaní, ale prostě mě ten příběh nijak nepoznamenal. To neznamená, že se to s jiným jejím příběhem povést nemůže...

      Vymazat
  2. Manželovo tajeství mě moc bavilo a souhlasím, že Hostina pro vrány byla nejslabší, ale pro mě díky tomu, že tam byly méně oblíbené postavy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tak jsem to taky myslela. Chyběly mi tam ty postavy, které mám ráda.

      Vymazat
  3. Book Love mi už ktosi spomínal a určite sa na to chcem pozrieť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukni, bude brzy vycházet i v češtině :)

      Vymazat
  4. Které knihy z těch anglických bys popsala jako knihy s jednoduchou angličtinou i pro začátečníky? :)
    Jinak tenhle typ článků u tebe miluju. ❤️
    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  5. Na tento tip článku, se vždy nejvíc těším a opět mě nezklamal. :) Už se těším až se pustím do prvního dílu Srdcerváčů. <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.