Ta správná letní | Má první láska

Název v originále: My First Love
Autor: Tanja Voosen
Nakladatelství: CooBoo
Žánr: YA, contemporary, romantika
Série: -
Počet stran: 424
Čteno: v srpnu 2019, v češtině

Cassidy na své střední škole provozuje tajnou rozchodovou agenturu - zkrátka a dobře pomáhá lidem skončit vztah, ve kterém už se necítí dobře. Shodou náhod ale Cassidy jednou dostane za úkol dát dva lidi dohromady, místo aby je od sebe oddělila. Umí profesionál na konce vztahu také pomoct jednomu začátku?

Mezi námi se prostíral nekonečný oceán nevyřčených tajemství a nikdo z nás neměl loď, na které by ho přeplul.

Mezi těmi všemi fantasy knihami a literaturou faktu jsem si o prázdninách potřebovala najít čas i na něco oddechového. Na doporučení Míši jsem tedy sáhla po titulu Má první láska, u kterého jsem si chtěla hlavně odpočinout a v ideálním případě se i zasmát. A to se mu rozhodně povedlo!

Tahle knížka je přesně to, co byste od ní očekávali: jednoduchá, ale ne o ničem. Rozuzlení možná uhodnete předem, ale to vám rozhodně nezabrání si čtení užít. Autorka píše opravdu čtivě a kapitoly ubíhají pod rukama samy od sebe. Uznávám, že by se třeba sto stran dalo vyškrtnout, ale ani takhle dlouhý příběh mi nevadil.

"Čemu vděčím za tak originální urážku?" "Pozornost podniku."

Nejspokojenější jsem byla, když se hlavní postavy špičkovaly nebo se dostaly do nějaké vtipné situace. Tanja Voosen píše opravdu intuitivně a její popisy humorných momentů působí opravdu jako z úst teenagera. Zároveň se povedla i některá poučení, jež ocení především mladší čtenáři. A nemůžu kritizovat ani na srdceryvné a citově nabité scény.

Má první láska je zkrátka a dobře ta správná letní romantika. Nemám si na co stěžovat, i když se v rámci žánru jistě najdou i lepší tituly. Trochu mi chybělo něco, co by knihu odlišilo od všech ostatních, které se vezou na stejné vlně. A o rozchodové agentuře byla bohužel řeč jen výjimečně. Přesto vám tuhle knížku jako oddechovku můžu doporučit.


Já bych dala fakt nevím co za to, abych se mohla někde schoulit do klubíčka a trochu se vykoupat ve vlastní sebelítosti. Tedy hned potom, co bych si pořádně nafackovala.



Celkové hodnocení: 3,5/5

Za recenzní výtisk děkuji společnosti Albatrosmedia, vy si knihu můžete pořídit zde.

Kterou odpočinkovou knížku byste doporučili naopak vy mně?
Marky

Komentáře

  1. Moc se mi líbí ta obálka, snad na knihu narazím a podívám se do ní.


    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka se mi taky líbí - mistrně se vyhýbá obličejům, které bych tam nerada viděla :D

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.