Co by kdyby? Raději bych... | Kvíz



Moderní technologie jsou pro nás v dnešní době součástí každodenního života. Jak byste to zvládali bez nich, nebo kdybyste si mezi nimi museli vybrat? Některé těžké volby (aspoň pro mileniály) si můžete vyzkoušet v dnešním kvízu.


Loading...

Tímhle netradičním způsobem jsem vám chtěla trochu přiblížit knížku iPohádka od Kovyho, kterou jsem dostala od Albatrosmedia. Já jsem z ní naprosto nadšená: kombinace moderních technologií a klasické pohádky mě bavila, četlo se to skvěle a bylo to originální. Kovy zmiňuje spoustu společenských fenoménů (včetně rozdělení do názorových bublin a populismu, tleskám). Pokud by vás kniha zaujala, můžete si ji pořídit zde.

Které rozhodnutí pro vás bylo nejtěžší?
A plánujete přečtení iPohádky?
Marky

Komentáře

  1. Já bych strašně ráda a ochotně žila šťastně až na věky jen s knížkami a třeba i bez internetu, ale přítel by zase bez něj nemohl ani pracovat, takže bychom asi nesměli žít spolu. Takže holt internet musím brát jako součást svého šťastného života. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to chápu :D No, já bych bez internetu taky nemohla pracovat, ani se učit, takže to by mi asi vadilo :/

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.