Recenze v deseti slovech #19


Dnes pro vás mám devatenáctou várku knížek, ke kterým (ne)mám co říct. Deset slov se může zdát málo, ale u některých titulů mi to na vyjádření vlastního názoru bohatě stačí. Tentokrát se mimo jiné můžete těšit na Colleen Hoover, dětské tituly, knihu o Billie Eilish a deník z roku 1989...


Odvrácená tvář lásky
(Colleen Hoover; hodnocení: 4/5)
Podle očekávání čtivé a emocionální. Začínám odhadovat autorčiny zápletky dřív.

This Star Won't Go Out
(Esther, Lori & Wayne Earl, John Greenhodnocení: 4/5)
Krásné, srdcervoucí, silné - i když chaoticky uspořádané. Tahle hvězda nezhasne.

Odveta
(Joelle Charbonneau; hodnocení: 2/5)
Četlo se to rychle, ale nic si nepamatuju. Nebavilo mě.

What Would Unicorn Do?
(Sarah Fordhodnocení: 3,5/5)
Přesně tak jednoduché, přímočaré, roztomilé, a vtipné, jak byste čekali.

City Of Ghosts
(Victoria Schwab; hodnocení: 3/5)
Nepříliš originální, zato plné zajímavých postav a Edinburghu. Skvěle napsáno.


Aurora Rising
(Amie Kaufman, Jay Kristoff; audiokniha; hodnocení: 3/5)
Těžké zklamání. Nudné. Sedm vypravěčů je moc i na audioknihu.

Máme holý ruce
(Magdaléna Platzová; hodnocení: 4/5)
Kombinace osobního deníku a oficiálního svědectví z roku 1989. Čtivé.

Billie Eilish: The Ultimate Unofficial Fanbook
(kolektiv autorů; hodnocení: 2/5)
Znáte Billie? Nic se nedozvíte. Neznáte ji? Žijete pod kamenem.

Little Miss Busy Surviving Motherhood
(Roger Hargreaveshodnocení: 4/5)
Vynikající suchý humor, přečteno skoro na jeden nádech.

Zmije
(Bex Hoganhodnocení: 3,5/5)
Nudný úvod, předvídatelný závěr. Autorka moc vysvětluje. Pirátský námět skvělý!

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na mém Goodreads profilu.
Marky

Komentáře

  1. Četla jsem Odvetu, kterou považuji za nejlepší díl této série, i když jsem ho hodnotila průměrně. A Zmiji, která se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že tě ty knížky nadchly více než mě :D

      Vymazat
  2. Někdy těchto pár slov vyjádří knihu lépe než recenze :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.