Produktivita & plánování

Hledáte tipy na to, jak zatočit s prokrastinací a konečně si zorganizovat čas tak, abyste zůstali produktivní? Pak pro vás jistě bude přínosná dnešní epizoda podcastu Knihovory. Najdete tu tipy a triky na organizovanější životní styl a doufám, že i motivaci, proč stojí za to s ním začít! Pár tipů ale najdete i v dnešním článku...

Pár tipů k větší produktivitě:

  1. Pokud na nějaký úkol nemáte deadline, nastavte si ho. A pak s ním pracujte, jako by existoval odjakživa.
  2. Úkoly, jejichž plnění trvá méně než deset minut, udělejte hned.
  3. Vyzkoušejte techniku Pomodoro, vážně to funguje!
  4. Nastavte si v rámci dne čas na práci a na volno.



Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 

Budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu k podcastu, jako vždycky, stejně jako za návrhy na další (ne)knižní témata, o kterých by vás bavilo si něco poslechnout příště.

Jak zvládáte organizaci času? Máte i vy nějaké tipy?
Marky

Komentáře

  1. Výraz prokrastinace slyším od svého okolí čím dál častěji, a musím se přiznat, že poměrně ještě donedávna jsem vůbec nevěděl, co to slovo vlastně znamená. Naštěstí zdá se, že je tato "nemoc" tak "líná", že je vcelku těžké ji chytit, aspoň pro mě. :D Jistě jsou věci a činnosti, které nedělám s velkou oblibou, ale právě proto se je snažím vyřešit co nejdříve, pokud je to možné, abych měl víc času na to, co mě skutečně baví a to je tvůrčí psaní. Motivací mi je podpora od mé ženy a spoluautorky a spokojený pocit z plnění si svého snu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možná spíš neologismus pro něco, co už ve společnosti máme dlouho :) Ale pravdou je, že i mně se nuda i prokrastinace většinou vyhýbají obloukem.

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.