Co jsem přečetla v červenci?


V červenci jsem přečetla spoustu skvělých knih z různých žánrů. Pokud vás zajímá můj názor na ně, rozklikněte si celý článek (a)nebo si pusťte nejnovější epizodu podcastu Knihovory.

Zmíněné knihy:
Navždycky - Nofreeusernames
Rozvratník - Sebastien de Castell
Malý princ - Antoine de Saint Exupéry
Fountains of Silence - Ruta Sepetys
Enchantée: Okouzlená - Gita Trelease
Deset let se ségrou - Lucie a Nicole Ehrenbergerovy
Aristokratka a vlna zločinnosti na zámku Kostka - Evžen Boček
Úzkosti a jejich lidé - Fredrik Backman

Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 

Díky, že jste si dnešní článek přečetli!
Marky

Komentáře

  1. Ahoj! Už nějakou dobu si vyplňuju čas tvými podcasty a jsou moc fajn. Přijdeš mi jako zajímavý člověk, čteš zajímavé knihy a dobře se posloucháš jako bonus! Mám k nim jen jednu jedinou výhradu - v každé, ale opravdu každé epizodě podcastu zmiňuješ, jak bude ten díl zase dlouhý a jak se to pokusíš zkrátit, což je sice roztomilé, ale po nějaké době už poněkud otravné... Nevím, jestli jsem na to takhle vysazená jen já, ale mně by třeba vůbec nevadilo, kdyby byly tvoje epizody delší, kdyby ses za to pořád neomlouvala... Tolik moje kritika. Přeji hodně štěstí v dalším nahrávání podcastů i čemkoliv jiném, co teď zrovna děláš! Určitě tě budu nadále sledovat!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.