Tamařino souhvězdí - Kapitola první

Tamařino souhvězdí od Aničky Musilové se zařadilo na můj seznam nejlepších knih, které jsem přečetla v loňském roce. V dnešní epizodě podcastu Knihovory si můžete poslechnout první kapitolu z této skvělé knihy a příští týden se můžete těšit na rozhovor s autorkou. Pokud na ni máte nějaké otázky, můžete je napsat do komentářů!


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Kniha se mi taky libila. Četl jsem ji v lonském horkém létě a cestou z práce jsem chodil přes Hradčany, kde se příběh odehrávál.
    Bylo to příjemný na poslech Marky... rad jsem si to znovu poslechnul..

    Líbí se mi věta z knihy: Jestli si srdce nemužeš zlomit, proč to tak zatraceně bolí

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.