Knihovor s Evou Kubátovou

Minulý týden jste si mohli v podcastu Knihovory poslechnout první kapitolu knihy Mexikopedie - abecedáře mexické kultury z pera Evy Kubátové. Pokud se chcete na Mexiko nechat nalákat i od ní (a věřte mi, že chcete), rozhodně si nenechte ujít nejnovější epizodu! Dozvíte se víc o původních obyvatelích, dopravě v Mexico City, nebo vydávání knihy na druhém konci světa v době covidové...

Autorku najdete na jejím blogu mexikopedie.cz
Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Ačkoliv mě Mexiko nikdy moc nebralo, nechala jsem se trochu nalákat už přes tvá stories a tenhle rozhovor je taky skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.