Co jsem přečetla v červnu?

Konečně jsem se dostala k nahrání epizody podcastu Knihovory, kde vám povyprávím o všech svých přečtených knihách a poslechnutých audioknihách za měsíc červen. Můžete se těšit na spoustu doporučení, ale i tentokrát vás od pár titulů odradím. Tak jen doufám, že v červenci budu mít lepší průměrné hvězdičkové skóre...


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  • Dominika na cestě Japonskem
  • Smaragdgrün - Kerstin Gier
  • Na Chesilské pláži - Ian McEwan
  • Drama - Raina Telgemeier
  • Oddball - Sarah Andersen
  • Call It What You Want - Brigid Kemmerer
  • Balada o ptácích a hadech - Suzanne Collins
  • Třináctkrát proto - Jay Asher
  • Projekt Kronos - Pavel Bareš
  • Pět temných osudů - Kendare Blake
  • Poutník, čarodějnice a červ - Martin Stránský
  • Nebezpečí na špičkách - Helen Lipscombe
  • Opravář osudů - Robert Fulghum
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Chodím na knížky do eshop second handu. No...chodím. Do eshopu moc chodit nejde, ale obrazně řečeno jo :). Pokud by byla chuť se tam kouknout, mají tam opravdu velký výběr knížek. Často se tam jen tak kouknu a co se mi líbí jen od pohledu, tak si to objednám :). Díky za tipy na moc hezké knížky!

    OdpovědětVymazat
  2. To vám závidím, že jste měla tolik času na čtení. :) Já jsem začala v novém zaměstnání a stěhovala se kvůli tomu do zahraničí. Ale vlastně jsem ráda. Ty podmínky jsou úplně jiné. Jen se spíš teď učím polštinu a frázi "praca Poznań ve všech různých jazycích. Dělám hodně s lidmi, takže ale mluvím hlavně anglicky. :) Tak to je výhoda. Ale ona polština není moc složitá. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.