Mid Year Book Freakout TAG

Polovina roku je pryč, a tak nastal čas si ji trošku zanalyzovat. Vzpomněla jsem si na TAG, který jsem psala tady na blogu v roce 2018 (ano, ten článek pořád existuje). A tak jsem se v dnešní epizodě podcastu Knihovory rozhodla odpovědět na tytéž otázky a trochu zanalyzovat můj uplynulý čtenářský půlrok. A jak to dopadlo?

Seznam otázek (a zmíněných knih):

1. Nejlepší kniha, kterou jste zatím letos četli (Instant Karma)

2. Nejlepší pokračování série, které jste zatím letos četli (Síla)

3. Kniha, která letos vyšla, ale vy jste se k ní ještě nedostali a chcete to napravit (Nasterea)

4. Nejočekávanější kniha, která letos ještě vyjde (Way of the Argosi)

5. Největší zklamání (Poutník, čarodějnice a červ)

6. Největší překvapení (Amelia Unabridged)

7. Nový oblíbený autor (Holly Bourne)

8. Nová postava, do které jste se zamilovali (Nathaniel z knihy Kouzla rodu Thornů)

9. Nová oblíbená postava (Marin z knihy Pravidla pro holky)

10. Kniha, která vás rozplakala (Call It What You Want)

11. Kniha, která ve vás vyvolala pocit štěstí (Miluju tě. Já vím)

12. Oblíbená filmová adaptace, kterou jste letos viděli (Always and forever, Lara Jean)

13. Nejkrásnější kniha, kterou jste si letos pořídili (2x Virginia Woolf)

14. Které knihy si do konce roku musíte přečíst? (mrkněte sem a sem)


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře