Čtyři skvělé knihy, které teprve vyjdou #5



Letos nás čeká velká dávka skvělých titulů, ať už máte chuť na fantasy, romantiku nebo něco docela mimo nejběžnější žánrové kategorie. V posledních týdnech jsem hned několik knih, které u nás teprve vyjdou, přečetla, a tak bych vám je v nové epizodě podcastu Knihovory ráda doporučila. Druhou várku doporučení pak najdete ve čtvrteční bonusové epizodě na platformě herohero.

Můj podcast můžete podpořit na Herohero, kde najdete každý týden jednu epizodu navíc.
Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  • Ranhojička - Královna rebelů
  • Challenger Deep
  • Můj první tanec
  • These Violent Delights
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli*y!
Marky

Komentáře

  1. Na Naše zakázané vášně se obzvláště těším, tento typ knih mám ráda a autorka píše dobře, mám ji slíbenou na Vánoce, já dárky kupuji také už teď, třeba pro manžela nějaká trika a luxusní peněženka ulovená ve výprodeji, za mě se vyplatí nakupovat dárky průběžně, než potom před Vánoci, to jsou ceny zbytečně vyšponované. Já bych chtěla ještě i čtečku knih, už je pomalu nemám kam dávat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, tyto knihy jsou skutečným pokladem. Já jsem teda s knižním titulem Můj první tanec nakonec skutečně spokojená. Řadím to někde na stupnici 1-10 na místo, které se dělí s devítkou a desítkou. Konec mě překvapil, ale čekala jsem krapet jiné zamotání na začátku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.