Místo, kde jsem vyrůstala. | Hřejivá výzva #24


Kdo nezná pražská sídliště, měl krásné dětství... Já na jednom takovém vyrostla, i když si na něj už moc nepamatuji. Vzpomínám si hlavně na svůj pokojíček. Měla jsem na zdech červený koberec s medvídky a za postelí balónek ve tvaru zebry, který jsem si po přinesla z cirkusu... Až teď vidím, kolik pro mě takovéhle drobnosti znamenaly. Nebylo to krásné? Ať už jsme vyrůstali kdekoliv, všichni jsme byli děti. Ta malá roztomilá stvoření. Zvídaví, trochu naivní malí snílci. Každý z nás si teď čas od času přeje, aby se do té doby mohl vrátit. Nebo aspoň na místo, kde vyrůstal...

Po dlouhé době přináším jeden malý drabble...
Vzpomínáte si na místo, kde jste vyrůstali?
Marky

Komentáře

  1. Já vyrůstala taky na sídlišti, ale v mnohem (opravdu mnohem) menším městě, takže to bylo dost klidné a milovala jsem to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naše bylo taky celkem hezké, byl tam i park a tak... A když mi bylo pět, stejně jsme se přestěhovali :)

      Vymazat
  2. Já vyrůstala rok na sídlišti, ale potom jsme se přestěhovaly na okraj prahy do rodinného domečku a tam jsme dodnes. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na sídlišti vyrůstala o něco déle, ale pak jsme se taky přestěhovali :)

      Vymazat
  3. Sídliště na fotce...to je ono? :) Jsem Pražák a nepoznávám ho :D Ale vypadá celkem malebně :) ... na sídlištní poměry :)
    Já na místě kde jsem vyrůstala žiji dodnes, takže si ho poměrně přesně vybavuji :) :D
    Skvělý příspěvek do Hřejivé výzvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je kousek vedle od toho našeho, ale často jsem tam chodila a chodím tam i teď (kousek je totiž knihovna ;))... Je to tam hezké, i to metro. Každopádně teď bydlím u Prahy, v domě a to sídliště mi ani nechybí...
      Díky, bohužel zítra končí :'(

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.