čtvrtek 11. května 2017

Úlovky z knihovny #9


Neuběhl ještě ani měsíc a já jsem tu s další várkou knížek, které se mi podařilo ulovit v knihovně. Opět vás nechám hádat, o jaké tituly jde a v celém článku si můžete zzkontrolovat své odpovědi.

  1. První knihu jste už určitě všichni četli - vyšla u nás totiž v roce 2013 a pár blogerů mělo dokonce možnost setkat se s její autorkou. Velkou roli v příběhu hraje hudba.
  2. Druhý titul napsal jeden z mých nejoblíbenějších autorů a už jsem ji četla. Na blogu na ni ale recenzi nenajdete, zato můj názor na jeho nejznámější (a trochu filozofickou) knihu ano.
  3. Jako třetí tu mám titul, o kterém skoro nic nevím a ani nechci. U nás vyšel v nakladatelství YOLI a má přenádhernou, do modra laděnou obálku.
  4. Čtvrtou knihu byste u mně možná nečekali, jde totiž o drama, odehrávající se na počátku v jediné místnosti. V roce 2015 podle ní byl natočen film s Brie Lasrson v hlavní roli.
  5. Poslední knihu, kterou jsem si odnesla, mi doporučila Zašitá v knihách. Vyšla pod záštitou nakladatelství Host a vypráví o zvláštním setkání automechanika a jedné z nejkrásnějších žen světa.

A teď už přichází odhalení... Tipovali jste správně? Napište mi do komentářů!

1.

2.

3.

4.

5.

Marky

8 komentářů:

  1. To je super! Uvnitř mé hlavy jsem ti tady nedávno doporučovala, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit ;-). A Pokoj je taky super, hrozně zajímavé, stejně jako film :). Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vzpomínám si! Taky jsem zvědavá, snad nezklame ;)

      Vymazat
  2. Skvělý výběr knih, snad se ti nakonec všechny budou líbit :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky! :)
    Tahle píseň ti změní život mám už cca rok doma a pořád jsem se k ní nedostala :(
    Stejně tak i Pokoj a čtečce... kéž by bylo více času na čtení :/
    Uvnitř mé hlavy se mi moc líbilo, ale abych pravdu řekla, už si to skoro (vůbec) nepamatuji :D
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mně doma leží spousta knih, ale proč nepřidat nějaké další? :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné úlovky :) To byl zdařilý lov :) Ráda bych se pustila do Uvnitř mé hlavy :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to byl ;) Hezké čtení i tobě!

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoliv odezvu :)