15 věcí, které bych chtěla říct J. K. Rowlingové.

Když se řekne "kniha s magií", těžko si nevybavit sérii o Harrym Potterovi. Ale o lásce k němu už jsem minimálně jeden článek psala. Ale zkrátka a dobře jsem se od téhle asociace nedokázala odpoutat. Stejně jako se nedokážu odpoutat od fantazírování, co by kdyby... No, a co kdybych potkala J. K. Rowlingovou? Co bych jí řekla? (Mimo fakt, že bych pravděpodobně omdlela a poprosila ji o podpis a selfie, v libovolném pořadí.) Tady je prvních patnáct věcí, které bych jí pravděpodobně chtěla sdělit.

  1. Panebože, nemůžu uvěřit, že s Vámi opravdu mluvím!
  2. Naprosto miluju knihy, které jste napsala, jsou vážně dokonalé!
  3. Nejspíš bych od vás četla i nákupní seznam. A zarámovala si ho.
  4. Jak vás s tak dokonalým příběhem mohli pětkrát vyhodit za dveře nakladatelství?
  5. Děkuji za domov, který jste dala tolika dětem.
  6. Děkuji za to všechno, co tahle série dala mně (kdybych měla všechno vyjmenovat, budeme tu ještě sto let).
  7. Děkuji za to, že se angažujete pro dobré věci a nebarikádujete se ve vile.
  8. Neurazte se, ale prosím, neničte si vlastní kánon.
  9. Ano, to mluvím o sérii filmů Fantastická zvířata.
  10. A vlastně taky o Pottermoru - líbí se mi, že zaplňujete mezery
  11. Děkuji, děkuji, děkuji.
  12. Navždy.
  13. P. S. Pořád jsem trošku naštvaná kvůli Brumbálovi.
  14. A taky kvůli závěrečné scéně Grindelwaldových zločinů.
  15. P. P. S. Kdy že to přijedete do Prahy?


Článek je součástí projektu #sedmdniprokleti, který jsme s Kristie vymyslely. Jedná se o speciální knižně-kreativní výzvu jako oslavu vydání Temného a osamělého prokletí - knihy, která skvěle pracuje s prvky magie, stejně jako J. K. Rowling. Více informací najdete v úvodním článku na blogu a příspěvku na Instagramu. Budu ráda, když se taky zapojíte, a třeba se vám poštěstí vyhrát!

Co byste J. K. Rowlingové pověděli vy?
Marky

Komentáře

  1. Jste báječná a úžasná a geniální a vůbec, ale: JAK JSTE TO MOHLA SNAPEOVI UDĚLAT???!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné! Doufám, že jednou bude možnost J.K. potkat a budeš mít prostor na tyto otázky, já bych se asi smála a pak bych za rohem omdlela. :D

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že tu možnost budeme mít obě! Já bych nejspíš omdlela ze všeho nejdřív :D

      Vymazat
  3. Dneska už bych jí asi neřekla, že to, co napsala, je dokonalé, naopak bych s ní diskutovala o tom milionu věcí, které mi nedávají smysl nebo u nichž si nejsem jistá, jestli jsou to chyby nebo úmyslné záležitosti. :D Ale určitě bych jí poděkovala za to, že ve mně probudila lásku ke knihám. (Respektive já měla knížky ráda už dřív, ale HP byl pro mě kdysi takový energiser :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že objektivně to dokonalé není, ale je to dokonalé ve smyslu dopadu, který to na děti má - nebo tak to aspoň vnímám já :)

      Vymazat
  4. Tak ja by som sa jej určite spýtala prečo práve Severusa vykreslila za zloducha a na konci knihy ho zas uviedla na pravú mieru alebo by som jej rovno položila aj x aj tisíc otázok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělá otázka, určitě by mě zajímala odpověď :)

      Vymazat
  5. Co bych ji řekla já? :D hale... když nad tím tak uvažuju.... asi úplně to stejné, co ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že aspoň s někým se shodnu :D

      Vymazat
  6. Okrem toho, že by som pravdepodobne omdlela tiež...asi by som sa jej poďakovala za to aký úžasný svet vytvorila a povedala jej, že mi vytvorila druhý domov. ALWAYS❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní hodně realisticky, na něco podobného by u mně asi taky přišla řeč :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.